نشست جامعه دانشگاهی استان با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان

یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

به گزارش روابط عمومی؛ به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و به همت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان و همکاری دانشگاه های مستقر در مرکز استان، نشست دانشگاهیان با حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع گلشن گرگان برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه گلستان بعنوان سخنران اول مراسم ایام الله دهه فجر را تبریک گفتند و در ادامه افزودند: در آستانه سالروز حادثه اي بزرگ در تاريخ هستيم، حادثه ای بی نظير از لحاظ مردمی بودن و نيز از نظر اهدافی که انقلاب ما داشت و به جهت برخورداری از رهبری ممتاز و انقلابی که تحول بزرگی در زندگی ايرانيان ايجاد کرد.
رئیس دانشگاه گلستان در ادامه افزود: انشاالله امسال باشکوهتر از سالهای گذشته دانشگاهیان محترم در کنار مردم شریف با هر گرايش و موقعيتی که دارند، سي و نهمین سالگرد انقلاب اسلامي را گرامي خواهند داشت و همه ما بايد توجه داشته باشیم که اين امر متعلق به يک جناح و بخش خاصی از جامعه نيست. انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ پرفراز و نشیب این مرز و بوم و تجلی‌گاه عزت و اراده این ملت بود.
ایشان در خاتمه سخنان خود خاطر نشان کرد: اينک همگی با عنوان یک تکلیف شرعی و ملی همانند گذشته از انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید مظلوم می باشد دفاع می کنيم و اگر انتقادی باشد از روشهای مدنی و مسالمت آمیز می بایست در رفع کوتاهی ها و قصورات بکوشیم و امیدواریم آینده انقلاب اسلامی درخشان تر از گذشته باشد و همگان اعم از ملت و مسئولین  با گام نهادن در مسیر فقه امام خمینی(ره) بتوانیم با دوری از تحجر و اباحه گری، تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش حضرت بقیه الله الاعظم(عج) تحویل دهیم.
قابل ذکر است: دکلمه خوانی، برگزاری مسابقه سوالات شفاهی در رابطه با انقلاب اسلامی و اهدای لوح تقدیر به نخبگان منتخب از دیگر برنامه های فرهنگی این شب بود.
گفتنی است دکتر غلامرضا خوش فر، دکتر محمود شریعتی، عبدالجواد باقری و محمد فرقانی از اساتید و کارمندان دانشگاه گلستان بودند که از سوی نماینده ولی فقیه در استان گلستان مورد تقدیر قرار گرفتند.


تعداد بازدید: 1407