جشن بزرگداشت سی و نهمین بهار آزادی برگزار شد

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶

به گزارش روابط عمومی؛ مراسم جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور رئیس، اعضای هیأت رئیسه، اساتید و کارمندان دانشگاه در سازمان مرکزی برگزار شد.

در این مراسم که چندین سال متوالی با هدف گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تأکید بر وحدت و همدلی بیشتر بین اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه گلستان برگزار می شود، محمدمهدی اسلامی مدیر روابط عمومی دانشگاه با سخنانی ضمن تبریک این روزهای خاطره انگیز، یاد و خاطر حضرت امام خمینی(ره) را گرامی داشتند و افزودند: امام راهبر بزرگ ملت ایران و امت اسلامی بود و هست؛ افتخار ما این است که در مسیر و در خط امام حرکت می کنیم و در چارچوب سیاست های مقام معظم رهبری مسیر انقلاب را ادامه می دهیم. اگر بخواهیم راه امام پایدار بماند، بدانیم که راه امام، اعتدال و عقلانیت و دوری از افراط گری است، از خود گذشتن و به فکر آرمان های بلند بودن است؛ همان آرمان های بلندی که امام برای ما تبیین و تشریح کرد. امام در 12 بهمن با ورودش برای ما نشاط و امید آورد. همه باید امید به آینده را برای ساختن این کشور حفظ کنیم. اساس پیشرفت ما، ادامه راه امام و وحدت و اتحاد است؛ همان که امام بیش از هر چیز دیگر بر او تأکید می کرد وحدت کلمه بود و همواره بر این جمله اصرار می ورزید.

وی در خاتمه سخنان خود بر حضور دانشگاهیان در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کردند و افزودند: از همه شما دانشگاهیان عزیز، گروه ها و تشکل ها و همچنین همه سلیقه ها دعوت می کنیم که روز 22 بهمن همه کنار هم باشیم و روزی باشکوهتر از سالهای گذشته را خلق کنیم.

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین مازندرانی مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گلستان که بعنوان سخنران در این مراسم حضور داشتند، فرارسیدن ایام الله دهه فجر را به حاضرین تبریک گفتند و پیرامون حفظ و اشاعه انقلاب اسلامی و اخلاق دانشگاهی نکاتی را بیان داشتند.

ایشان در ادامه از همکاری و توجه ریاست دانشگاه گلستان در مشارکت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در برنامه های فرهنگی دانشگاه قدردانی کردند.

گفتنی است در این مراسم که با ضیافت ناهار همراه بود از رئوف مازندرانی کارشناس دانشکده علوم در هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های هفته پدافند غیر عامل آن دانشکده توسط رئیس دانشگاه گلستان تقدیر بعمل آمد.


تعداد بازدید: 944