جشن میلاد حضرت زهرا(س) و مراسم گرامیداشت روز زن برگزار شد

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گلستان؛ به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و سالروز ولادت امام خمینی(ره) مراسم جشنی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین قربان جلال مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، اعضای هیأت رئیسه، رؤسای دانشکده ها و بانوان دانشگاه حضور داشتند دکتر کلثوم غفاری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان بعنوان سخنران  این مراسم به بخشی از ابعاد وجودی و شخصیتی حضرت زهرا اشاره و گفتند: عمر کوتاه و پربرکت حضرت زهرا(س) سرشار از جوشش، جریان و حرکت بوده و نعمت چند صباح زندگی کوتاه ایشان در وجود فرزندان شریفشان و ائمه اطهار ظهور و نمود پیدا کرده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) در شرایطی که اقتضای زمان حضور ایشان را در جامعه و عرصه اجتماعی می طلبید با حضور خود و حتی خطبه های سیاسی غرّا نقش روشنی از زن مسلمان را به جهانیان نشان می دهد و تأکیدی بر حضور همه جانبه زنان مسلمان دارد.

ایشان در خاتمه سخنان خود افزودند: اقتضای حرکت توسعه محور باید اینگونه باشد که از حضور سالم و موثر بانوان استفاده شود. بانوان فرصت می خواهند که یک الگوی تمام عیار از یک زن مسلمان را معرفی کنند و ان شاء الله با بهره گیری و تأسی از دستورات قرآن و سیره معصومین به وظایف و نقشهایمان به نحو احسن رسیدگی کنیم.

گفتنی است در ابتدای این جشن خانم فرشته طبرسا مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، این روز را به اساتید و همکاران دانشگاهی تبریک گفتند.


تعداد بازدید: 1583