مراسم تجلیل از کارشناسان آزمایشگاههای دانشگاه گلستان برگزار شد

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی؛ به مناسبت ۳۰ فروردین روز علوم آزمایشگاهی ، کارشناسان آزمایشگاه های دانشگاه گلستان مورد تقدیر دکتر یغمایی رئیس دانشگاه قرار گرفتند.
در نشستی که در سالن جلسات حوزه ریاست و با حضور دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه، دکتر مهدی غفاری معاون پژوهش و فناوری، محمد مهدی اسلامی مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر محمد فاطمی مدیر امور پژوهشی، دکتر رحیم لطفی رئیس آزمایشگاه مرکزی برگزار شد از زحمات و تلاش های کارشناسان آزمایشگاههای دانشگاه تقدیر بعمل آمد.
در ابتدای این تجلیل دکتر یغمائی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: بر اساس برنامه های جدید وزارت علوم مبنی بر توانمندسازی عملی دانشجویان در دانشگاهها و سیاست کلی ارتقاء کیفیت و شایستگی نیروی انسانی در سیستم آموزش، هدف تعیین شده در دانشگاه گلستان تأکید بر تقویت جنبه عملی آموزش دانشجویان است که رسیدن به این هدف مهم جز با همت و تلاش مضاعف کارشناسان آزمایشگاه ها میسر نمی شود.
رئیس دانشگاه گلستان در ادامه افزودند: از دیگر اهداف دانشگاه می توان به درآمدزایی دانشگاه از طریق همکاری آزمایشگاه ها و پژوهشکده ها بخصوص آزمایشگاه مرکزی با سایر دستگاه ها و سازمانهای استان اشاره کرد و از آنجاییکه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه مجهز به تجهیزات و فناوری نوین است می تواند گوشه ای از این مهم را عهده دار شود و تکیه دانشگاه را به فناوری بومی ارتقا بخشد و در نهایت دانشگاه و آزمایشگاهها نیز منتفع خواهند شد.
تجهیز بیشتر آزمایشگاه مرکزی، تشکیل کمیته ایمنی، بهداشت و محیط زیست، از جمله مشکلات و مسائلی بود که توسط کارشناسان آزمایشگاه ها در این نشست مطرح شد.
گفتنی است سی ام فروردین ماه زادروز حکیم سید اسماعیل جرجانی از مشاهیر و نوابغ شهر گرگان و استان گلستان در تقویم ملی کشور روز علوم آزمایشگاهی نامگذاری شده است.


تعداد بازدید: 1438