در دهه سرآمدی آموزش؛ مراسم تجلیل از کارشناسان و دست اندرکاران آموزش دانشگاه گلستان برگزار شد

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی؛ در جلسه ای که به همت حوزه ریاست دانشگاه و معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و با حضور دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه برگزار شد، از زحمات و خدمات کارشناسان آموزش دانشگاه تقدیر بعمل آمد.

در این نشست که به مناسبت گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش و به منظور تکریم از کارشناسان آموزش دانشگاه برگزار شد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، معاون اداری و مالی، مدیر حوزه ریاست، مدیر امور آموزشی دانشگاه، معاونین آموزشی دانشکده ها حضور داشتند.

در ابتدای این نشست دکتر یغمائی رئیس دانشگاه گلستان توانایی نقد و یادآور شدن آسیب ها و نقاط ضعف، یادگیری و آموزش پذیری، آشنایی با قوانین و مقررات و بازنگری این قوانین، پاسخگو بودن، مثبت اندیشی و داشتن سعه صدر را از نکاتی برشمرد که باید در امور آموزشی مورد توجه قرار گیرند.

سپس دکتر منوچهر بابانژاد معاون اداری و مالی دانشگاه با عرض تبریک میلاد باسعادت امام زمان (عج) با ایراد سخنانی کارشناسان آموزش دانشگاه را از اثرگذارترین کارشناسان دانشگاه برشمردند و عنوان کردند ارتقای کیفیت خدمات آموزشی را یکی از مقوله ها و بحث های مورد دغدغه و مهم مدیران و دانشجویان دانست که باید مورد توجه قرار گیرد.

در این دیدار صمیمانه دکتر رقیمی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با اشاره به اقدامات صورت گرفته درخصوص راه اندازی سامانه گلستان افزود: استفاده از این سامانه به معنی کم شدن کار کارشناسان نیست بلکه به معنی پیاده سازی دقیق فرآیند‌ها و مقررات برای کارشناسان آموزشی و دانشجویان می باشد که جزو اقدامات مؤثر صورت گرفته است.

در ادامه جلسه کارشناسان حاضر به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پیرامون موضوعات و مشکلات مطرح شده پرداختند.

در پایان این مراسم از کارکنان حوزه آموزشی با اهدای لوح، تقدیر بعمل آمد.


تعداد بازدید: 1411