آئین دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه برگزار شد

یکشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی؛ به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه گلستان جشن دانش آموختگی 375 نفر از دانشجویان ورودی سال 1393در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

در این جشن که با حضور اعضای هیأت رئیسه، جمعی از اساتید و مدیران دانشگاه همراه بود، دکتر مصطفی رقیمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن تبریک به دانش آموختگان گفت: از شما دانش آموختگان عزیز انتظار دارم قدردان تلاشهای والدین محترمتان باشید که همیشه و در همه حال و در سخت ترین شرایط حامی و پشتیبان شما هستند زیرا احترام به پدر و مادر از افضل ترین خصلتهای انسانهای مترقی می باشد.

ایشان در ادامه سخنان خود افزود: مسئولان، اساتید و کارمندان دانشگاه گلستان در بحث دانش افزایی شما تمام تلاش و زحمات خود را بکار برده اند و این نوید را به شما دانشجویان عزیز می دهیم که با شروع سال تحصیلی 98-97 بحث مهارت افزایی و اشتغال زایی را به توانمندی دانشجویان دانشگاه اضافه خواهیم کرد.

دکتر رقیمی در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدوارم پس از دانش آموختگی ارتباط خود را با دانشگاه حفظ کرده و در هر مسند و موقعیتی که قرار گرفتید بر اعتبار دانشگاه گلستان بیافزایید و از آنجائیکه شما پیام آوران عرصه علم و دانش و نمایندگان دانشگاه هستید، آرزومندم که هیچگاه صداقت، راستگویی و درستکاری را فراموش نکرده و همیشه به اصول و قوانین کشور اسلامیمان پایبند باشید.

حجت الاسلام و المسلمین جلال مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان به عنوان سخنران بعدی این مراسم به نیاز به علم آموزی انسان تأکید کرده و گفت: از اینکه بخشی از تحصیلات خود را با موفقیت خاتمه داده و وارد مرحله جدیدی از زندگی خود شده اید به شما تبریک می گویم. امیدوارم فارغ التحصیلی به معنای فارغ شدن از کسب علم و دانش برای هیچ یک از شما نباشد و همچنان با پشتکار و تلاش مضاعف پله های ترقی تحصیلی را یکی پس از دیگری با موفقیت به پایان برسانید.

برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی شامل موسیقی سنتی و پاپ، تجلیل از دانشجویان برتر علمی، قرائت سوگندنامه توسط دانشجویان و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این جشن بود.


تعداد بازدید: 1195