نشست معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با معاونین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر مهدی غفاری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گلستان با حضور در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با معاونین پژوهش و فناوری و فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم دیدار و گفتگو کردند.

دکتر غفاری در دیدار با دکتر برومند معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن ارائه گزارش عملکرد معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه گلستان در سال 1397، از ایشان جهت سفر به استان و بازدید از دانشگاه های منطقه دعوت به عمل آوردند.

همچنین دکتر برومند ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی کارگروه ها و پژوهشکده های تخصصی مرتبط با موضوع سیلاب، نقش و تاثیر دانشگاه ها را در این حوزه بسیار مهم دانسته و تأکید داشتند با توجه به پتانسیل‌های علمی موجود در دانشگاه گلستان می توان همکاری سازنده تری در این راستا با دستگاه های اجرایی استان برقرار کرد.

سپس دکتر غفاری با حضور در دفتر معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درخصوص دانشگاه اجتماعی به تبادل نظر پرداختند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گلستان در ادامه از آمادگی این دانشگاه جهت راه‌اندازی و مشارکت در کمیته هایی که با موضوع ارتباط دانشگاه با جامعه توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی در حال پیگیری می‌باشد خبر داد.

همچنین پیشنهاد شد به منظور جهت دهی مناسب به پژوهش هایی که در حوزه فرهنگی و اجتماعی صورت می‌پذیرد، جذب اعتبارات دستگاه های اجرایی در این حوزه با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیگیری گردد.


تعداد بازدید: 833