آزمایشگاه مرکزی دانشگاه گلستان

خدمات

روند انجام آزمایش برای متقاضیان و کاربران سامانه، پس از ثبت نام، در 4 مرحله انجام می شود:

1- در اولین گام متقاضی توسط تکمیل فرم درخواست آزمایش (فرم روبرو)، درخواست خود را مبنی بر انجام آزمایش مورد نظر، ثبت می کند.

2- در گام دوم مسولین آزمایشگاه پس از بررسی و امکان سنجی درخواست متقاضی، آن را تایید می کنند. هماهنگی های لازم و تحلیل قیمت به صورت تلفنی انجام می شود.

3- گام سوم در واقع واریز هزینه ی آزمایش توسط متقاضی به شماره حساب های مربوطه و ارسال شماره ی تراکنش آن از قسمت پنل کاربری می باشد.

4- در آخرین گام از این روند، مسولین آزمایشگاه، آزمایش مورد نظر متقاضی را انجام داده و نتیجه آن را در سامانه بارگذاری می کنند. نتایج از طریق پنل کاربری در دسترس متقاضیان خواهد بود.


تعداد بازدید: 47