مرکز تحقیقات ابر اشیاء

لیگ اینترنت اشیاء شمال و مرکز کشور

جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶

لیگ اینترنت اشیا:

مرکز نوآوری اینترنت اشیاء (آیوتیک)، لیگ IOT ایران را باهدف شناسایی تیم‌های توانمند شهرستانی در حوزه هوشمندسازی و ارایه خدمات مبتنی بر اینترنت اشیاء (IOT) برگزار می‌نماید.

 برای آماده‌سازی تیم‌ها و ایجاد زمینه دانشی و اطلاعاتی مناسب درباره موضوعات مورد رقابت میان تیم‌ها، یک پیش رویداد قبل از برگزاری مسابقه طراحی شده که در آن مباحث کلیدی مربوط به 4 موضوع اصلی لیگ (بهینه‌سازی مصرف انرژی، شهر هوشمند، خانه هوشمند و هوشمندسازی حمل‌و‌نقل)، به ثبت نام ‌کنندگان ارایه خواهد شد.

علاقه مندان برای حضور در این رویداد ملی، می توانند طبق زمان بندی برنامه لیگ هر منطقه، ثبت نام نموده و رزومه‌های خود را ارسال نمایند. تا پس از بررسی اولیه برای حضور در پیش‌رویداد منطقه خود دعوت شوند.

پس از برگزاری پیش‌رویداد و مشخص‌شدن موضوعات مورد علاقه هر تیم، تیم‌ها فرصت خواهند داشت که با هم‌تیمی‌های خود روی ایده انتخابی خود کار کنند و پرزنت اولیه خود را آماده نمایند. طی این بازه زمانی، مربیان با تیم‌ها در ارتباط خواهند بود و راهنمایی‌های لازم به تیم‌ها ارایه خواهد شد.

در نهایت تیم‌ها در روز مسابقه در حضور داوران منطقه‌ای، طرح خود را ارایه خواهند کرد و نتایج نهایی، اعلام خواهد شد.

فینال لیگ اینترنت اشیا:

تیم‌هایی که موفق به کسب رتبه اول تا سوم شوند، به مسابقه نهایی لیگ راه خواهند یافت. در مسابقه نهایی که بهمن‌ماه سال جاری در تهران و با حضور داوران و سرمایه‌گذاران بزرگتر برگزار خواهد شد، برگزیدگان اول تا سوم هر منطقه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

لیگ منطقه شمال و مرکز کشور به میزبانی شهر تهران، از تاریخ 14بهمن ماه با برگزاری پیش رویداد آغاز به کار می کند و در نهایت در تاریخ 24 بهمن ماه و داوری تیم ها به پایان خواهد رسید.

ثبت نام از طریق لینک زیر:

https://evand.com/events/لیگ-اینترنت-اشیا-منطقه-شمال-و-مرکز-کشور-2800

 

 


تعداد بازدید: 2086