مدیریت امور فرهنگی

آیین معارفه دانشجویان ورودی 96 با حضور مسئولین دانشگاه برگزار شد

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶

آیین معارفه دانشجویان ورودی 96 با حضور مسئولین دانشگاه در نمازخانه امام علی (ع) برگزار شد.

مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود در روز دوشنبه 24 مهرماه 96 با حضور حجت­الاسلام والمسلمین جلال مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، دکتر غلامرضا خوش­فر معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر یدا.. هزارجریبی معاون اداری و مالی، دکتر مصطفی رقیمی معاون آموزشی، دکتر عبدالرحمان علیزاده مدیر امور فرهنگی، حمید نجفی مدیر امور دانشجویی، عبدالجواد باقری مدیر حراست، دکتر مرتضی سنگدوینی رییس اداره تربیت بدنی، دکتر محمد فاطمی مدیر امور پژوهشی، خانم مرتضوی نماینده مرکز مشاوره، سرگرد ملک از مرکز مشاوره آرامش(وابسته به نیروی انتظامی) استان گلستان و نماینده­ نهادهای دانشجویی دانشگاه در نمارخانه امام علی (ع) برگزار شد.

در ابتدای نشست حجت­الاسلام والمسلمین جلال مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، ضمن تبریک و خیرمقدم به دانشجویان به دوره جوانی اشاره کرد و گفت: دوره جوانی و دانشجویی یک فرصت بسیار مهم است که در صورت عدم مراقبت می تواند تهدیداتی به همراه داشته باشد. ایشان در ادامه به آسیب های شخصیتی، روانی و اخلاقی ناشی از کم توجهی به تهدیدهای پیرامونی اشاره کرد و افزود، ایمان انسان را در برابر مشکلات صابر و در برابر نعمات شاکر می کند وی در پایان از دانشجویان خواست ضمن رعایت عفاف و حجاب، ارتباط خود را با نماز و مسجد حفظ کنند.

در ادامه دکتر غلامرضا خوش­فر معاون دانشجویی و فرهنگی ضمن اشاره به وظیفه اصلی دانشگاه مبنی بر تربیت متخصص و تولید علم و فناوری، هدف از این نشست را آشنایی دانشجویان با مسئولین دانشگاه و ارائه اطلاعات مورد نیاز آنها برشمرد و به وظایف بخش های مختلف دانشگاه اشاره کرد و از دانشجویان خواستند ارتباط خود را با واحدهای مذکور بیشتر نمایند.

در این مراسم مسئولین دانشگاه ضمن معرفی حوزه فعالیت خود و وظایف تعریف شده معاونت­ها و مدیریت های مربوطه به دانشجویان جدیدالورود، از آنها خواستند که در طول سال های تحصیل خود در صورت بروز هرگونه مشکلی، برای رفع آن به راحتی با واحدهای مربوطه ارتباط برقرار کنند.

در ادامه نمایندگان تشکل های علمی، فرهنگی، سیاسی و صنفی دانشگاه به معرفی تشکل خود پرداختند و از دانشجویان خواستند با توجه به علاقه مندی و مهارت خود عضو این تشکل های دانشجویی شوند.

 

در پایان این مراسم تئاتر با محوریت آسیب های اجتماعی (مصرف مواد مخدر) توسط مرکز مشاوره آرامش زیر نظر نیروی انتظامی استان برگزار شد.

 

 


  • برچسب ها:
  • ورودی جدید
  • جدیدالورود
  • دانشگاه گلستان
  • ورودی 96
تعداد بازدید: 515