معاونت پژوهش و فناوری

انتصاب معاون پژوهش و فناوری دانشگاه

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

انتصاب معاون پژوهش و فناوری دانشگاه

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه، طی حکمی دکتر مهدی غفاری را به سمت معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گلستان منصوب کردند.

در جلسه ای که با حضور اعضای هیأت رئیسه  و جمعی از مدیران دانشگاه در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد، دکتر یغمائی از زحمات دکتر مهناز اقدسی در سمت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه قدردانی نموده و حکم انتصاب دکتر مهدی غفاری به این سمت را به متن حکم انتصاب به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مهدی غفاری

عضو محترم هیأت علمی دانشگاه

با سلام

احتراماً، نظر به مراتب تعهد و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم برای مدت 2 سال به عنوان "معاون پژوهش و فناوری دانشگاه" منصوب می شوید. امیدوارم با اتکال به قدرت لایزال الهی، با بهره مندی از خرد جمعی و طلب مشارکت سایر ارکان دانشگاه در پیشبرد اهداف عالیه نظام آموزشی و همچنین تبدیل علم و پژوهش به فناوری، موفق و منصور باشید.

گفتنی است دکتر غفاری عضو هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی گرگان هستند و از سمت های پیشین ایشان می توان به معاونت تحقیقات و کاربرد پرتوهای مرکز یزد سازمان انرژی اتمی ایران، مسئول گروه پليمر مركز پرتو فرآيند يزد سازمان انرژی اتمی ایران، مدیر پژوهشی دانشگاه گلستان و رئیس دانشکده فنی و مهندسی گرگان اشاره کرد.


تعداد بازدید: 592