مدیریت گروه فناوری، تجاری‌سازی و کارآفرینی

فراخوان حمایت از پایان نامه های مقاطع تحصیلات تکمیلی

 

عنوان فراخوان حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی                    پیوست

سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران

سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به عنوان متولی مدیریت بحران در کلانشهر تهران دارای ماموریت هایی از جمله افزایش سطح ایمنی شهروندان از طریق فعالیت های پژوهشی و مطالعات کاربردی در زمینه مهندسی زلزله، زمین شناسی مهندسی و ژئوتکنیک، ایمنی و استاندارد شهری، مدیریت بحران و محور های مرتبط می باشد. در این راستا این سازمان در نظر دارد از تعداد محدودی پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری در موضوعات مربوطه حمایت مادی و معنوی به عمل آورد.

شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری به منظور بهره گیری بهینه از قابلیت های علمی- فنی جامعه دانشگاهیان سراسر کشور و در اجرای تحقق هدف های برنامه چهارساله خود از پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری با در نظر گرفتن شرایط پیوست حمایت خواهد نمود. جهت دریافت فهرست رشته ها اینجا کلیک فرمائید. 
ستاد فناوری نانو نیازها در قالب درخواست پروپزال (Request for Proposal (RFP)) در حوزه های نفت، گاز و انرژی ،ساختمان، نانو مواد،نانو کامپوزیت، پلیمر، آب، محیط زیست، پسماند، نانو پوشش، علوم انسانی، حمل و نقل و .. معرفی شده اند . جهت دریافت فایل به آدرس http://nano.ir/rfp مرجعه نمایید.
اداره کل زندان های استان گلستان عناوین پیشنهادی
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه گلستان

عناوین پیشنهادی

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 01732424204 تماس حاصل فرمایید

 


  • برچسب ها:
  • صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور
  • رساله دکتری
  • دانشگاه گلستان
  • پژوهش های کاربردی
  • معاونت علنی و فناوری ریاست جمهوری
تعداد بازدید: 1300