پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز دانشجو

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه گلستان در پیامی فرارسیدن 16 آذر، روز دانشجو را به همه دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشگاه گلستان تبریک گفت.

متن کامل پیام دکتر یغمائی به شرح ذیل است:

16 آذر برای دانشگاه و دانشگاهیان و همچنین برای ملت شریف و بزرگوار ایران، واقعه‌ای مهم است که در عصر کنونی، نقش ممتازی در پیشتازی و پیشگامی جامعه دانشگاهی ما در مسیر بلند ملت شریف ایران اسلامی برای تحقق استقلال، آزادی و جمهوریت نظام داشته است و امسال که این روز تاریخی مقارن شده است است با سالروز میلاد سراسر نور پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی صلوات اله علیه  و فرزند عزیزش امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این تقارن مبارک موجبات همدلی و وحدت ملی را در تمامی ارکان نظام بویژه جامعه دانشگاهی کشور برای خدمت صادقانه به مردم شریف را فراهم آورد.

شانزدهم آذر، نماد حق طلبی و آزادیخواهی دانشجويان در برابر سایه شوم ظلم ، اختناق واستبداد است. این روز تاریخی يادآور رشادت دانشجوياني است كه سينه خود را در برابر مستبدین ظالم سپر كردند و آزادگی و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران را در تاریخ ثبت نمودند و سرآغاز تشکیل جنبشی تأثیر گذار در مسیر استکبار ستیزی  و آزادیخواهی ملت ایران شدند.

دانشجویان گرانقدر ایران اسلامی؛ به مثابه وجدان بیدار، خردمند، پرسشگر و سرشار از ایمان به شمار می روند که به عنوان مغز متفکر جامعه می توانند جامعه را به مسیر پیشرفت و تعالی رهنمون سازند و گام های مهم و استواری را در راه توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی بردارند و با ایجاد زیرساخت های لازم، حضور پررنگ تر ایران عزیز در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را رقم بزنند.

اينجانب فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو را به کليه دانشگاهيان کشور به ويژه دانشجويان و استادان پرتلاش دانشگاه گلستان و به همه کسانی که قلبشان برای سربلندی این ملت و آزادی و پیشرفت این کشور می تپد تبریک عرض می کنم و امیدوارم که همگی در کنار هم بتوانیم نقشه راه ایران عزیز را به سوی سعادت و آزادی و سربلندی سوق دهیم و از درگاه خداوند متعال براي جامعه دانشگاهي بویژه عزیزان دانشجو امید، عزت، سربلندی و تندرستي مسئلت دارم.


تعداد بازدید: 1988