به مناسبت 16 آذر روز دانشجو: نشست رئیس دانشگاه با فعالان فرهنگی دانشگاه گلستان برگزار شد

سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶

به گزارش روابط عمومی؛ در آستانه 16 آذر و گرامیداشت روز دانشجو، دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه در جمع فعالان فرهنگی دانشگاه حضور یافتند.

در نشستی که با حضور دکتر غلامرضا خوش فر معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر عبدالرحمن علیزاده مدیر امور فرهنگی، جمعی از منتخبین، نخبگان و فعالان فرهنگی دانشگاه برگزار شد، دکتر یغمائی ضمن تبریک این روز به دانشجویان حاضر در جلسه گفت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آذر ماه سال 1332، به مقام شامخ و روح بلند شهیدان راه انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی درود میفرستیم.

دکتر یغمائی در ادامه سخنان خود افزود: یکی از نکات مثبت نشست با فعالین فرهنگی و دانشجویی، بحث و نقد منصفانه مسائل مربوط به دانشگاه است که می توان به راحتی آن را بیان داشت و به نتیجه رسید. از سویی دیگر هر کدام از شما عزیزان نماینده جمعی از دانشجویان هستید که با طرح سوالات و نظرهای خود می توانید مطالبات تعداد زیادی از دانشجویان را برآورده کرده و در سایه نقد سازنده، به نتایج مطلوب هم دست پیدا کنید.

در ادامه رئیس دانشگاه گلستان به بیان بخشی افتخارات و عملکرد 4ساله دانشگاه پرداخت و به افزایش مراکز رشد دانشگاه از 4 مرکز به 9 مرکز رشد، تأسیس 1 شرکت دانش بنیان، راه اندازی اولین مرکز پژوهشی ابراشیاء، راه اندازی مرکز آپا، راه اندازی دومین دفتر استاندارد سازی استانی و طرح ملی سامانه پزشک خانواده اشاره کردند.

دکتر یغمائی در ادامه خاطرنشان کرد: کسب عنوان سرآمد علمی کشور در دو سال گذشته و کسب رتبه پانزدهم دانشگاه های کشور در ارائه 1% مقالات علمی از دیگر عناوین افتخارات دانشگاه نوپای گلستان می باشد.

دکتر غلامرضا خوش فر معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه هم ضمن تبریک روز دانشجو خاطر نشان کرد: اساس حیات و ادامه کار دانشگاه حضور و فعالیت شما دانشجویان عزیز است. بدون مشارکت و فعالیت شما عملاً هرگونه تلاش و اقدامی به نتیجه نخواهد رسید و امکانپذیر نیست.

در خاتمه نیز نمایندگان دانشجویان و حاضرین در جلسه پرسشهای خود را از رئیس دانشگاه بیان داشته و پاسخهایی در خصوص موارد مطرح شده دریافت کردند.


تعداد بازدید: 963