پیام رئیس دانشگاه گلستان به مناسبت 22 بهمن

شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

فرا رسیدن دهه فجر، فرصت مغتنمی است تا سرافرازانه به بازخوانی ماهیت انقلاب و ترسیم آینده آن بپردازیم. بی تردید، 22 بهمن یوم الله وحدت آفرین انقلاب شکوهمند اسلامی ملت آزاد و سرافراز ایران است. يادآور حماسه پيروزي نور بر ظلمت، روز استحكام پايه هاي انقلاب، روز تجديد ميثاق با آرمانهاي حضرت امام خمینی(ره)، روز بيعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و روز اداي احترام به مقام شهداي سرافراز و همه ايثارگراني است كه در پيروزي انقلاب و حفظ دستاوردهاي آن، همت گماشته اند.
ایام‌الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری کردند.
جامعه بزرگ دانشگاهیان گلستان ضمن تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب با حضور در صحنه های مختلف، همچون گذشته در خدمت نظام جمهوری اسلامی بوده و با حضور منسجم و پرشور خود در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن به عنوان روز وحدت، آزادگی و یکپارچگی، دست در دستان پرمهر دیگر اقشار مردم شریف گذاشته و همه دانشگاهیان را به حضور عالمانه و آگاهانه در صحنه فراخوانده و به وفاداری خود به آرمان های انقلاب اسلامی تأکید می ورزد.
دانشگاه گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)، دوشادوش و همراه آحاد ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران عزیز در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن حضور گسترده، حماسی و پرشور خود را اعلام می دارند تا فرصتی دوباره برای میثاق با آرمان های حضرت امام و انقلاب اسلامی خلق کنند.


تعداد بازدید: 964