جشن تجلیل از فرزندان ممتاز کارکنان دانشگاه گلستان برگزار شد

سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ جشن تجلیل از فرزندان ممتاز اعضای هیأت علمی و کارمندان دانشگاه گلستان با حضور فرزندان اعضای هیأت علمی، کارکنان و خانواده های آنان برگزار شد.

در این مراسم دکتر مصطفی رقیمی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن خیرمقدم به حاضرین افزود: باعث فرح بخشی و شادی خاطر است در جشنی که با حضور شما خانواده های محترم برگزار شده؛ حضور بهم رسانده ایم. عزیزانی که با تربیت چنین فرزندانی باعث افتخار دانشگاه شده اید و امیدواریم موفقیتها و کارکرد آتی دانشگاه با حمایتها و همراهی شما بزرگواران ادامه و افزایش یابد.

دکتر رقیمی خاطر نشان کرد: هر خانواده با شالوده پدر و مادر می تواند با تربیت فرزندان نیکو و تعلیم مهارتهای زندگی آینده کشور را مدیریت کند.

ایشان در خاتمه سخنان خود به والدین توصیه کردند که با ایجاد آرامش در خانواده و استحکام رابطه با فرزندان خود زندگی و آینده بهتری برای آنها رقم بزنند و جامعه متعالی تری را برای نسل آینده بسازند.   

اجرای این برنامه با حضور خانم سعیده آغویی(خاله گلناز) و آقای محمد یزدانی از هنرمندان برجسته کشوری انجام شد و نمایش عروسکی، نمایش کودکان، مسابقه ویژه کودکان و والدین، اجرای موسیقی زنده و نمایش گروه طنز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در خاتمه این جشن از فرزندان ممتاز با اعطای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر و تشکر به عمل آمد.


تعداد بازدید: 1417