بازدید اعضای كميسيون آموزش، تحقيقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از دانشگاه

شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اعضاي كميسيون آموزش، تحقيقات و فناوري مجلس شوراي اسلامي از پردیس دانشگاه گلستان بازدیدکردند.

جمعی از اعضای كميسيون آموزش، تحقيقات و فناوري مجلس شوراي اسلامي با حضور دکتر محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان، دکتر محمد قمی نماینده پاکدشت، دکتر نورمحمد تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلا، مهندس صفوی فرماندار گرگان، حجت الاسلام بابامحمدی امام جمعه سرخنکلاته و با همراهی دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه، اعضای هیات رئیسه، جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه گلستان از پردیس جدید دانشگاه بازدید کردند.

دکتر زاهدی ضمن بازدید میدانی از پردیس دانشگاه اظهار کردند: هدف کمیسیون آموزش از سفر به استان گلستان این است که به صورت میدانی بازدیدی از وضعیت دانشگاه ها و همچنین قابلیت و توانمندی هایی حوزه پژوهش و فناوری استان، داشته باشد.

ایشان درخصوص تکمیل و تجهیز پردیس دانشگاه گلستان خاطرنشان کردند: امیداوریم با ارائه گزارش این سفر در مجلس شورای اسلامی، بتوانیم حمایتهای لازم را درخصوص تخصیص بودجه کافی برای دانشگاه گلستان داشته باشیم.

در ادامه دکتر یغمائی رئیس دانشگاه گلستان ابراز امیدواری کردند در سایه حمایتهای اعضای کمیسیون آموزش، تحقيقات و فناوري مجلس اتفاقات شایسته و بایسته ای در حوزه آموزش عالی استان علی الخصوص دانشگاه گلستان را شاهد باشیم تا فعالیتهای اثر گذارتری از اساتید و دانشجویان دانشگاه گلستان در حوزه های علمی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی صورت پذیرد.

لازم به ذکر است از جمله برنامه های سفر این کمیسیون بازدید از مراکز علمی و آموزشی 6 حوزه انتخابیه استان، نشست با رؤسای دانشگاه های استان، نشست با رؤسای آموزش و پرورش استان خواهد بود.


تعداد بازدید: 619