پیام رئیس دانشگاه گلستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی

دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه گلستان، در پیامی آغاز سال تحصیلی را به دانشجویان، کارکنان و اساتید تبریک گفت.

متن پیام دکتر یغمائی به شرح ذیل است:

 

شروع سال تحصیلی، پیام آور طنین اندیشه ها و اراده های نو و راستین و ادامه حرکت پویای جامعه علمی کشور در نیل به بالندگی و پیشرفت علمی و فرهنگی است.

مهرماه سرآغاز تلاش برای یادگیری و اندوختن سرمایه های علمی و معنوی است و دلیل شور و نشاط دانش پژوهان، دانشجویان و اساتید گرانقدر است که از سرمایه های ارزشمند جامعه به شمار می روند.

مهر آمده است و با مهر بی دریغش نسیم مهرورزی، محبت، دوستی و صمیمیت را در فضای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی عطرآگین کرده که در این فضای هم دلی و وحدت است که می بایست همگی در کنار هم تلاش مضاعف نمائیم که در سایه الطاف الهی بتوانیم هرچه سریعتر بر مشکلات فائق آئیم و با سرعت و دقت هرچه بیشتر موجبات توسعه و پیشرفت دانشگاه را بیش از پیش فراهم آوریم که این مهم در سایه به میدان آمدن همه دانشجویان عزیز، اساتید گرانقدر و کارکنان شریف دانشگاه میسر خواهد شد.

در خاتمه فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به همه اساتید گرانقدر، دانشجویان عزیز و کارکنان شریف داشگاه گلستان تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون همگی را از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.


تعداد بازدید: 1165