فرماندار گرگان: توجه جدی به دانشگاه گلستان از اهم برنامه های فرمانداری مرکز استان می باشد

یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی؛ مهندس سید ابوالقاسم صفوی فرماندار گرگان در آئین افتتاح ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه گلستان که با حضور وزیر اقتصاد، استاندار گلستان، نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، مدیران اجرایی استان، دانشگاهیان و دهیاران و اقشار مختلف مردم شهرستان گرگان همراه بود توجه جدی به این دانشگاه را از اهم برنامه های فرمانداری مرکز استان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه استان و کشور از مسیر دانشگاه ها می گذرد که برهمین مبنا فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان از هیچ تلاش و حمایتی برای توسعه دانشگاه گلستان دریغ نخواهد کرد.

فرماندار گرگان در ادامه سخنان خود ضمن دعوت از حاضرین برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: در شرایط سخت پیش رو که اسکتبار جهانی تمام همّ و غمّ خود را برای به زانو درآوردن ایران عزیز در پیش گرفته ملت ما با حضور شاداب تر در راهپیمایی 22 بهمن می تواند ظهور و بروزی متفاوت را در چهلمین بهار انقلاب به منصه دید جهانیان بگذارد.

گفتنی است دو پروژه عمرانی دانشگاه گلستان شامل ساختمان آموزشی با وسعت 1680 متر مربع و هزینه 35 میلیارد ریال و ساختمان سازمان مرکزی با متراژ 4800 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 70 میلیارد ریال در دولت دوازدهم تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته اند.


تعداد بازدید: 549