برگزاری نشست هیات رئیسه دانشگاه با کارمندان

سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی؛ نشست دکتر فرهاد یغمائی رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه با کارمندان برگزار گردید.

در ابتدای این نشست دکتر یغمائی از یکسال تلاش و حمایت های معنوی کارمندان در ارائه خدمات به اساتید، دانشجویان و تحقق اهداف دانشگاه قدردانی کرد و از حاضرین در نشست خواست که با بیان تذکرات، موارد و نکات مورد نظر خود، هیأت رئیسه دانشگاه را جهت تحقق اهداف عالیه دانشگاه همراهی کنند.

در شروع جلسه دکتر یغمائی درخصوص موضوعات مطروحه کارمندان در جلسات هیأت امنا منطقه، توضیحاتی ارائه داد و گفت: دستورات مورد بحث در هیأت امنا از بدنه دانشگاه گرفته می شود و براساس مطالبات کارکنان تهیه و تنظیم می گردد و نکته مهم در آنها اجماع تمام دستورات دانشگاه های منطقه است که هم باید قابلیت بیان و هم شرط لازم الاجرایی آن قید گردد.

ایشان افزود: در برخی از موارد مطالبات کارمندان دانشگاه گلستان در جلسات مطرح گردیده اما از آنجاییکه مورد استقبال سایر دانشگاه ها منطقه قرار نگرفته کان لم یکن باقی مانده است. ولی مواردی همچون کاهش ساعت کار مادرانی که فرزند زیر 6 سال دارند، ارتقاء رتبه کارمندان، اعمال حق مأموریت و هزینه مهد از جمله موارد مصوب در هیأت امنای منطقه بوده است.

رئیس دانشگاه گلستان در ادامه سؤالات درخصوص تشکیل شورای صنفی کارمندان گفت: نشستهای منظم و هماهنگی که با نمایندگان هرحوزه در سالهای گذشته صورت گرفته در راستای تحقق تشکیل شورای صنفی بوده است.

در ادامه حجت السلام و المسلمین جلال مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه طی سخنانی ابراز امیدواری کرد، برپایی اینگونه نشستها در آینده سبب تقریب افکار و قلوب همکاران شده و استفاده از نقطه نظرات همکاران نویدبخش روزهای روشن در آینده دانشگاه گلستان می باشد.

ایشان همچنین از آمادگی برگزاری کلاسها و اردوهای مشترک اعضای هیأت علمی و غیرهیأت علمی در آینده ای نزدیک خبر داد.

حجت السلام و المسلمین جلال برگزاری آموزش مجازی توسط دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها را یک اقدام مؤثر جهت کسب امتیازات لازم جهت ارتقاء کارمندان دانستند.

در ادامه دکتر منوچهر بابانژاد معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه به سؤالات مطرح شده درخصوص بازخرید مرخصی های باقیمانده اعضای قراردادی، اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی کشور جهت تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی، ارتقاء خدمات رفاهی و اعمال و ارتقاء مدارک مأخوذه پاسخ گفت.

دکتر مهدی غفاری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه عدم تخصیص طرح پژوهشی برای کارمندان را نبود آئین نامه و بودجه ابلاغی توسط وزارت عتف دانست ولی انجام اینگونه طرحها را در صورت وجود تجهیزات مورد نظر و منابع مالی مناسب غیرممکن ندانست.

دکتر مصطفی رقیمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قدردانی از زحمات کارمندان و قدرشناسی از حمایت های اعضای هیأت رئیسه را دو عنصر موفقیت و ارتقاء سازمان در سال آتی دانست و اظهار امیدواری کرد که در صورت تحقق این مهم روزهای پرافتخاری را در سال پیش رو برای دانشگاه گلستان رقم خواهیم زد.


تعداد بازدید: 859