معاون جدید دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان منصوب شد

دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی؛ حجت الاسلام و المسلمین منصوری به عنوان معاون جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان منصوب و مشغول به کار شدند.

در جلسه امروز شورای فرهنگی دانشگاه از زحمات حجت الاسلام و المسلمین حاج سید رضا طاهری معاون پیشین دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان تقدیر به عمل آمد. در این جلسه دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه گلستان ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین طاهری، از همسویی و همکاری ایشان در دوران تصدی این پست و برگزاری برنامه های پربار فرهنگی و مذهبی برای دانشجویان و همکاران تشکر کردند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین جلال مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان، حجت الاسلام طاهری را شخصی مؤمن، انقلابی، کاری و پرتلاش معرفی کرده و از زحمات ایشان در دوره تصدی معاونت دفتر نهاد تشکر کردند و اظهار امیدواری کردند که با حضور حجت الاسلام و المسلمین منصوری برنامه های فرهنگی و مذهبی دانشگاه با کیفیت بهتر از گذشته برگزار گردد.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین طاهری به عنوان مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان معرفی شده و مشغول به کار هستند.


تعداد بازدید: 1198