نشست صمیمی هیأت رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشکده علوم برگزار شد

چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی؛ در چارچوب نشست های هیأت رئیسه با اعضای هیأت علمی، نخستین نشست صمیمانه هم اندیشی در سال جاری در دانشکده علوم برگزار گردید.

در ابتدای این نشست دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه گفت: وظیفه ی اصلی دانشگاه ها تربیت نیروی کارآمد و توانمند است. آموزش و پژوهش وظیفه اصلی اعضای هیأت علمی است و ما به عنوان معلمین و مسئولین دانشگاه موظفیم نه تنها از بعد آموزش و پژوهش بلکه از دیدگاه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیز در جهت تربیت دانشجویان اقدام نماییم.

دکتر یغمائی در ادامه اظهار نمود: ارتقاء سطح کیفی دانشگاه، ارتقاء ارتباط صنعت با جامعه و دانشگاه از جمله الویت های هیأت رئیسه در سال تحصیلی 99-98 است.

سپس دکتر رقیمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به برنامه های در دست اقدام این معاونت اشاره کرد و گفت: دانشکده علوم قدیمی ترین و بزرگترین دانشکده دانشگاه گلستان به شمار می رود و معاونت آموزشی دانشگاه همگام با اساتید عزیز این دانشکده در تلاش است تا ارتقاء علمی آنان را سرعت ببخشد. ورود سریعتر اطلاعات اساتید دانشگاه در سامانه "نور رضوی" به منظور ارتقاء اعضای هیأت علمی جهت تبدیل وضعیت آنان، توسعه و تحول آموزشی، ارائه خدمات مؤثر به دانشجویان و اساتید و مهارت افزایی دانشجویان فارغ التحصیل از دیگر اهداف معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی در سال جدید است.

دکتر منوچهر بابانژاد معاون اداری، مالی و پشتیبانی دانشگاه گزارشی از شرایط مالی و فرآیند عمرانی پردیس دانشگاه برای حاضرین در جلسه ارائه دادند.

در ادامه دکتر مهدی غفاری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه به فعالیتهای صورت گرفته این حوزه از جمله مانیتور کردن ثبت و تکمیل فرآیند تخصیص گرنت اساتید، تعمیرات دستگاه های آزمایشگاه مرکزی، خرید تجهیزات آزمایشگاهی ساخت داخل، افزایش پهنای باند دانشگاه، راه اندازی کتابخانه دیجیتال، تجهیز اتاق ویدئو کنفرانس و اینترنت عمومی دانشگاه اشاره کرد.

سپس در پایان مراسم، اعضای هیأت علمی به ارائه نظرات و پیشنهادات در زمینه حل معضلات و مسائل جاری دانشگاه پرداختند.


تعداد بازدید: 1116