دیدار جمعی از فعالان فرهنگی دانشجویی دانشگاه گلستان با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی

دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی؛ جمعی از دانشجویان و فعالان فرهنگی دانشگاه گلستان با حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی دیدار کردند.
در این دیدار آیت الله العظمی علوی گرگانی با اشاره به ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: حضور روحانیت در فضای دانشگاه نعمت و اثر بخش است و این کار خوب و پسندیده که توسط مقام معظم رهبری در دانشگاه پایه گذاری شده است منشأ اثرات مثبت بر جوانان دانشگاهی شده و خدمت در این عرصه توفیقی است که خداوند به روحانیون فعال در این حوزه عنایت فرموده است.

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی خطاب به دانشجویان فرمودند: شما دانشجویان عزیز اگر تزکیه حالات درونی را که از سوی ائمه معصومین(ع) سفارش شده است اجرا کنید، سعادت بزرگی را نصیب خود گردانیده اید، زیرا تزکیه اعمال، خود مصداقی از عمل های مخلص بوده و مسئله اخلاص سخت ترین موضوعات در مقام عمل است.
معظم له افزود: با توجه به فرمایش امام صادق (ع) که می فرمایند المُخلَصِین علی خَطَرٍ عَظیمٍ، باید از خداوند بخواهیم که به عمل های ما اخلاص بدهد تا مورد رضایت خداوند متعال قرار گیریم.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین جلال مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان طی سخنانی فضای دانشگاه گلستان در مسائل دینی را فضای بسیار خوبی دانست و عنوان کرد در ایام ماه مبارک رمضان با بهره جستن از مبلغینی که از قم به این دانشگاه اعزام می شوند فضای معنوی و دلنشین تری در بین دانشجویان را شاهد  هستیم.


تعداد بازدید: 1146