نشست هیأت رئیسه دانشگاه با اعضای هیأت علمی دانشکده علوم انسانی و اجتماعی برگزار شد

یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی؛ نشست اعضای هیأت رئیسه دانشگاه با اعضای هیأت علمی دانشکده علوم انسانی و اجتماعی برگزار شد.

در این نشست که در سالن جلسات حوزه ریاست پردیس دانشگاه برگزار شد، دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه طی سخنانی هدف از برگزاری این نشست ها را تعامل و همکاری با رؤسا، مدیران و اعضای هیأت علمی دانشکده ها و برطرف کردن مسائل و مشکلات دانشکده ها و تلاش جهت ارتقاء دانشگاه گلستان و حل مشکلات و چالش های پیش رو عنوان کرد.

دکتر یغمائی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که علوم انسانی را "جهت دهنده، فکرساز و تعیین کننده مسیر و مقصد حرکت جامعه معرفی کرده اند" باید گفت اگر علوم انسانی ارتقاء پیدا نکند در کشور شاهد مشکلاتی خواهیم بود، به همین دلیل باید در دانشگاه گلستان تلاش کنیم رشته های حوزه علوم انسانی از بعد کمی و کیفی گسترش و ارتقاء پیدا کند تا با توجه جدی به این امر شاهد شکوفایی و تولید علم در حوزه علوم انسانی باشیم.

 سپس در ادامه معاونین دانشگاه گزارشی از روند توسعه دانشگاه در بخش های مختلف آموزشی، عمرانی، پژوهشی، رفاهی و دانشجویی ارائه دادند.

در ادامه اعضای هیأت علمی دانشکده علوم انسانی و اجتماعی سوالات و مشکلات خود را در بخش های برنامه راهبردی دانشگاه، توسعه و چشم انداز دانشگاه، پیگیری درخصوص اخذ مجوز برخی از رشته ها در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، تشکیل مرکز آموزش های آزاد(EDC)، تشکیل کمیته اخلاق و تجهیز آزمایشگاه های دانشکده مطرح نمودند که اعضای هیأت رئیسه به سؤالات پاسخ دادند.


تعداد بازدید: 1315