با حضور مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ جلسه شورای ورزش دانشگاه برگزار شد

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی؛ شورای ورزش دانشگاه گلستان با حضور مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

شورای ورزشی دانشگاه با حضور دکتر محمدحسین علیزاده مدیرکل تربیت بدنی وزارت عتف، دکتر علیرضا صولتی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری صندوق رفاه دانشجویان، دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه، دکتر سیداسماعیل حسینی نژاد مدیر تربیت بدنی دانشگاه مازندران و دبیر منطقه 2 کشور، دکتر منوچهر بابانژاد معاون اداری، مالی و عمرانی، دکتر غلامرضا خوش فر معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر محمدمهدی اسلامی رئیس حوزه ریاست و دکتر مرتضی سنگدوینی مدیر تربیت بدنی دانشگاه برگزار شد.

دکتر علیزاده درخصوص راه اندازی پردیس دانشگاه گفت: در بازدید قبلی که از پردیس دانشگاه بعمل آمده بود رسیدن به چنین جایگاهی در این مدت کوتاه، کمی بعید به ذهن می رسید اما، چنین کار سختی نیاز به اراده بزرگی داشت که خوشبختانه در ریاست و هیأت رئیسه کنونی دانشگاه گلستان به چشم می خورد.

مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم گفت: سیاست وزارتخانه با توجه به فضای ورزشی محدود، افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت های ورزشی است. در دانشگاه گلستان به واسطه افتتاح زمین چمن مصنوعی و همچنین داشتن جاده سلامتی، می توان با ایجاد انگیزه و تقویت مشارکت حداکثری دانشجویان و تبلیغ ورزش های همگانی شاهد حضور بیشتر دانشجویان در این فعالیت مهم باشیم.

 

دکتر علیزاده در خاتمه سخنان خود گفت: ورزش در کل دنیا مهمترین موضوع اجتماعی مقبول است و مهمترین عامل فرهنگی تقریب افراد باهم است و امیدواریم که با حمایت بیشتر مسئولان دانشگاه گلستان در بحث ساخت و تجهیز سالن ورزشی چندمنظوره، وزارت علوم هم همچون سنوات گذشته افزایش بودجه ورزشی را در دستور کار خود قرار دهد تا شاهد مشارکت بیشتر دانشجویان از فضاهای ورزشی موجود دانشگاه باشیم.

در ادامه دکتر یغمائی ضمن تقدیر از همراهی و مساعدت اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم درخصوص تخصیص بودجه ورزشی گفت: با حمایت های دکتر صدیقی معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، شاهد افتتاح و راه اندازی اتاق تندرستی و زمین چمن مصنوعی در دانشگاه گلستان بودیم و امیدواریم با حمایت های بیشتر دکتر علیزاده و سازمان امور دانشجویان بزودی شاهد راه اندازی و افتتاح سالن چندمنظوره پردیس دانشگاه هم باشیم.

ایشان در خاتمه سخنان خود گفت: به طور حتم راه اندازی جاده تندرستی که از دیگر پروژه های عمرانی در دست احداث دانشگاه است در مساحتی به طول 5 کیلومتر و عرض 5 متر، در فضای پیرامونی پردیس، شاهد مشارکت دانشجویان در اوقات فراغت بین کلاسها و در ورزش های کم هزینه ای چون دوچرخه سواری، اسکیت، دوومیدانی خواهیم بود.

دکتر خوش فر هم در این نشست به حمایت بیشتر وزارت علوم درخصوص فراهم کردن امکانات زیرساختی سالن ورزشی چندمنظوره برای دانشجویان گروه تربیت بدنی تأکید کرد.

در ادامه دکتر بابانژاد طی سخنانی ضمن اشاره به پتانسیل بالای گروه تربیت بدنی دانشگاه گلستان، داشتن فضای فیزیکی مطلوب را شرط مهمی جهت افزایش اعتبار و توسعه رشته تربیت بدنی عنوان کرد.

همچنین در ابتدای این جلسه دکتر سنگدوینی مدیر تربیت بدنی دانشگاه گزارشی از عملکرد اداره تربیت بدنی دانشگاه ارائه داد.


تعداد بازدید: 1183