پیام تسلیت رئیس دانشگاه گلستان در پی شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه گلستان در پیامی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار سپاه اسلام و انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت و خواستار ادامه خط سرخ مبارزه با جنایتکاران شد.

متن پیام دکتر یغمائی به شرح زیر است:

إِنَّ اللَّهَ اشتَرى مِنَ المُؤمِنينَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّه                      سوره توبة آیه ۱۱۱

سردار سرافراز ایران و اسلام به آرزوی دیرین خود رسید. مجاهدی که در صف آرزومندان موهبت شهادت و از کمربستگان راه جهاد بود و بیشترین نقش را در مبارزه با گروههای تکفیری، تروریستی و خشونت طلب منطقه داشت، به لقا پروردگارش رسید.

حاج قاسم سلیمانی سالها با حضور مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با استکبار جهانی، پاداش مجاهدت و مبارزه ی فی سبیل الله خود را گرفت و به آرزوی دیرینه اش و همرزمان شهیدش پیوست.

اگرچه امروز جهان اسلام در سوگ و فقدان فرماندهی بی نظیر، پاسداری مؤمن و پارسا، بسیجی مخلص و مجاهدی نستوه "سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" به عزا نشسته است ولی متجاوزان و مستکبران و تروریستهای مزدور بدانند که خون این شهید والامقام و جنت مکان، ما را در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقام معظم رهبری راسختر و مقاومتر می سازد.

دانشگاه گلستان این ضایعه و فقدان بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده محترم شهید سلیمانی و ملت بزرگ ایران و تمام آزادیخواهان جهان تسلیت می‌گوید و استمرار راه باعزتش را با عظمتی فزون‌تر از خداوند بزرگ مسئلت دارد.


تعداد بازدید: 978