مراسم بزرگداشت سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی در دانشگاه برگزار شد

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی؛ به همت بسیج دانشجویی دانشگاه مراسم بزرگداشت و دسته روی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دانشگاه گلستان برگزار شد.

این مراسم با حضور دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه، سردار ملک شاهکویی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، اعضای هیأت رئیسه، رؤسای دانشکده ها، جمعی از مدیران، کارکنان و دانشجویان دانشگاه گلستان برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ضمن تسلیت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی در سالهای نخستین انقلاب و پس از تحمیل جنگ به عنوان یک سرباز، مدافع و پاسدار وطن با حضور در جبهه های حق علیه باطل با رشادتها و جانفشانی خود در عملیات مختلف زمینه ساز فتوحات بسیاری برای رزمندگان گردید و در دوران پس از جنگ نیز همچنین سرباز ولی فقیه و مقام معظم رهبری باقی ماند.

سردار ملک شاهکویی در خاتمه سخنان خود شکل گیری جبهه مقاومت ایران و عراق را نتیجه مساعی و همکاری مشترک شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس دانست و خاطرنشان کرد، این دو همسنگر نبرد در جبه های حق علیه باطل تا پایان عمر پربرکتشان هم همچنان دوشادوش و همرزم باقی ماندند و به مقام شامخ شهادت نائل آمدند.

گفتنی است همزمان با این مراسم اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، مداحی و عطرافشانی تربت پاک شهید حسین خان احمدی انجام گرفت.


تعداد بازدید: 1739