انتصاب نماینده جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در هیئت نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه گلستان

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی؛ طی حکمی از سوی دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نماینده جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در "هیئت نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه گلستان" منصوب شدند.

براساس حکم صادره دکتر محمود شریعتی به سمت نماینده وزارت عتف در هیئت نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه منصوب و همچنین طی حکم جداگانه ای از زحمات دکتر علی اکبر آقایی نماینده سابق این هیئت تقدیر به عمل آمد.

متن حکم دکتر غلامی به این شرح است:

جناب آقای دکتر محمود شریعتی

با سلام و احترام؛

نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی در آموزش عالی به استناد ماده 4 آیین نامه تشکل های اسلامی دانشگاهیان و براساس پیشنهاد معاون فرهنگی و اجتماعی به مدت دو سال به سمت نماینده وزارت در هیئت نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه گلستان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال، مساعدت رئیس محترم دانشگاه، هم فکری سایر همکاران و حضور مستمر و مؤثر در جلسات هیئت نظارت در تقویت مشارکت دانشجویان، ایجاد فضای پرنشاط در دانشگاه و برقراری ارتباط سازنده با تشکل های اسلامی دانشگاه موفق باشید.

از جناب عالی انتظار دارد با ارتباط و هماهنگی مستمر با دبیرخانه هیئت مرکزی نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاهیان زمینه نظارت دقیق بر فعالیت تشکل ها را فراهم آورید.


تعداد بازدید: 1172