پیام تشکر رئیس دانشگاه از کلیه اعضای هیأت علمی، کارکنان و دست اندرکاران سفر مقام عالی وزارت به دانشگاه گلستان

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی، دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه گلستان در پیامی از زحمات اعضای هیأت علمی، کارکنان و تمامی دست اندرکاران سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

اعضای محترم هیأت علمی، معاونین و مدیران حوزه ها و کارکنان شریف و همکاران محترم

در ایام الله دهه فجر و در آستانه چهل و یکمین بهار آزادی دانشگاه گلستان میزبان دکتر منصور غلامی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری به منظور افتتاح چندین پروژه عمرانی بود و دانشگاه فرصت و فضای منحصر به فرد و متفاوتی را تجربه نمود.

آمادگی مجموعه دانشگاه و هماهنگی صورت گرفته برای اجرای مطلوب هر یک از برنامه ها حکایت از برنامه‌ ریزی دقیق و پیگیری های مداوم در طول سال های اخیر بوده است.

بر اینجانب پوشیده نیست که تحقق این امر مهم جز با همکاری صادقانه و سخت‌ کوشانه یکایک شما عزیزان محقق نشده است و بی تردید این دستاوردهای ارزشمند حاصل همّت، همدلی و همکاری صمیمانه تک تک شما همکاران ارجمندم در دانشگاه است.

به همین منظور ضمن سپاس و قدردانی از همه شما عزیزان، سرفرازی و موفقیت دانشگاه گستان را در عرصه های ملی و بین المللی از درگاه خداوند متعال خواهانم و با عنایت و تفضل خداوند همه با هم با انگیزه ای مضاعف تر و عزمی راسخ تر در راه خدمتگزاری به جامعه دانشگاهی بویژه مردم شریف استان گلستان حرکت خواهیم کرد.


تعداد بازدید: 919