معرفی مدیر جدید امور مالی دانشگاه

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی، طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه مهندس امید مهدویان به عنوان مدیر جدید امور مالی دانشگاه منصوب شد و طی نامه ای از زحمات و خدمات مهندس عباسعلی عرب عامری طی مدت تصدی این سمت قدردانی بعمل آمد.

گفتنی است در جلسه معارفه مدیر امور مالی دانشگاه که در دفتر حوزه معاونت اداری، مالی و عمرانی برگزار شد دکتر منوچهر بابانژاد معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه طی سخنانی به شرح، وظایف و نقش مهم و اثر گذار معاونت اداری، مالی و عمرانی در روند توسعه دانشگاه پرداخت و خاطر نشان کرد توسعه دانشگاه محقق نخواهد شد مگر اینکه به سمت و سوی چابک سازی سازمانی پیش برویم که در این راستا لازم است تمامی مدیران دانشگاه با بروز رسانی توانمندی ها و اطلاعات مدیریتی خود در این مسیر مهم گام بردارند.

همچنین معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه خاطر نشان کردند: تسهیل گری و رفع موانع کاذب می­بایست در اولویت مدیریت امور مالی قرار گیرد زیرا مدیریت امور مالی قلب تپنده و مرکز ثقل توسعه دانشگاه می­تواند باشد و با رویکرد دقت و سرعت تمامی مأموریت­های ابلاغی را به نحو شایسته و مطلوب به انجام برساند.

دکتر بابانژاد در این جلسه از خدمات مدیر سابق امور مالی تقدیر و تشکر کردند و حکم مدیر جدید امور مالی را که از سوی رئیس دانشگاه صادر شده است را ابلاغ نمودند.

گفتنی است در این جلسه مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری، مدیر امور اداری و پشتیبانی، مدیر امور حقوقی، مدیر امور فنی و نظارت بر طرح­های عمرانی، رئیس اداره کارگزینی و جمعی از کارشناسان مالی حضور داشتند.


تعداد بازدید: 984