پیام رئیس دانشگاه گلستان جهت شرکت پرشور جامعه دانشگاهی در راهپیمایی 22 بهمن

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه گلستان در بیانیه ای از دانشگاهیان استان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

یوم الله 22 بهمن روزی است که تمام ملت ایران با هم دلی و هم زبانی و اتحاد و یکرنگی، عزت، عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش می گذارند.

22 بهمن تجلی اراده و خواست مردم سربلندی است که ندای حق طلبانه و آزادی خواهانه «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را به گوش جهانیان می رسانند و با افتخار به گذشته و امید به آینده، مقاوم و استوار در برابر مستکبرین عالم همچون سدی مستحکم ایستادگی و مقاومت می کنند.

حضور پرشور ملت در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر وحدت و ارادت به اسلام و ایران همیشه سرفراز است که می تواند در این برهه حساس و تاریخی، تمامی نقشه های شوم جنایتکاران عالم را نقش بر آب کند.

اینجانب از اقشار مختلف استان به ویژه دانشگاهیان محترم، اساتید گرانقدر، کارمندان خدوم و دانشجویان عزیز دعوت می کنم، ضمن حضور مقتدرانه در راهپیمایی 22 بهمن، ندای آزادی، استقلال علمی و خودشکوفایی در عرصه های علم و دانش را بار دیگر طنین انداز کنند، تا دشمنان کور دل نظام بدانند که ایران عزیز با حضور چنین جوانانی همچنان در مسیر پیشرفت و سربلندی خود شتابان تر از گذشته گام های بلند ومستحکم تری برمی دارد و در این راه با استعانت از خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.


تعداد بازدید: 576