معرفی مدیر جدید امور اداری و پشتیبانی دانشگاه

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی، طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه حسین اسلامی به عنوان مدیر جدید امور اداری و پشتیبانی دانشگاه منصوب شد و طی نامه ای از زحمات و خدمات مهندس محمد رضایی نژاد طی مدت تصدی این سمت قدردانی بعمل آمد.

گفتنی است در جلسه معارفه مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه که در دفتر حوزه معاونت اداری، مالی و عمرانی برگزار شد دکتر منوچهر بابانژاد معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه طی سخنانی از تلاشها و زحمات مدیر سابق امور اداری و پشتیبانی که در جهت پیشبرد اهداف سازمانی و توسعه اداری تلاش های وافری داشته اند تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: خدمت خالصانه و مدیریت برنامه محور همراه با قانون مداری، نظم و انضباط باید سرلوحه کاری تمامی مدیران باشد که این امر در زمان مدیریت مهندس رضایی نژاد به خوبی ریل گذاری شده است.

 داشتن تعهد سازمانی با نگاه توسعه گرایانه، قانونمندی و اجرای ضوابط و مقررات باید از شاخصه های یک مدیر توانمند و پویا باشد تا بتواند در مسیر رشد و شکوفایی محیط کاری گام های اساسی بردارد.

انجام درست مسئولیت به نوعی ذخیره آخرت است و مهیا کردن بستر توسعه در دانشگاه یک خدمت بزرگ به جامعه می باشد.

ایده پردازی و آینده پژوهی را باید در حوزه های مختلف دانشگاه نهادینه کنیم تا بتوانیم هر کدام از ما به عنوان یک پرسنل دغدغه مند، این دانشگاه را در مسیر رشد و توسعه همه جانبه قرار دهیم.

 گفتنی است در این جلسه معاون اداری، مالی و عمرانی، مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری، مدیر امور حقوقی، مدیر امور فنی و نظارت بر طرح­های عمرانی و رئیس اداره کارگزینی حضور داشتند.


تعداد بازدید: 820