اقدامات کمیته پیشگیری و شورای سلامت دانشگاه در مبارزه با ویروس کرونا

سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی؛ به همت معاونت اداری، مالی و عمرانی و شورای سلامت دانشگاه اقدامات لازم در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا صورت گرفت.

مدیر اداری و پشتیبانی دانشگاه با تشریح اقدامات صورت گرفته در مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: پس از برگزاری جلسه فوق العاده هیأت رئیسه و ایجاد کمیته پیشگیری و شورای سلامت دانشگاه و به استناد مصوبات این کمیته، آگاه سازی و فرایند پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در دستور کار این شورا قرار گرفت.

حسین اسلامی در تشریح مصوبات این ستاد افزود: ممنوعیت برگزاری حضوری تمامی کلاس ها، همایش و کنفرانس ها و ممنوعیت برگزاری اردوهای دانشجویی، جشنوارهای فرهنگی و ورزشی، نمایشگاه ها و مسابقات درون و برون دانشگاهی و تعطیلی تمامی اماکن عمومی ورزشی، بخشی از این مصوبات بود.

وی در ادامه بیان داشت: به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس کمیته مزبور مصوب شد تمامی کلاس های درس به صورت الکترونیکی برگزار شود و همچنین تا اطلاع ثانوی پذیرش میهمانان و دانشجویان در خوابگاه ها و مهمانسرای دانشگاه ممنوع شده است.

همچنین ایشان در ادامه، ارسال پیامک های آموزشی راهکارهای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا برای اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان ارسال پیام های بهداشتی در صفحات مجازی دانشگاه، آموزش متداول همکاران در انجام شایسته طرح فاصله گذاری اجتماعی و ضد عفونی دانشکده ها، آزمایشگاه ها و سالن غذا خوری را بخش دیگری از اقدامات صورت گرفته این شورا دانست.

مدیر اداری دانشگاه در  ادامه اقدامات انجام شده در مبارزه با شیوع ویروس کرونا و رعایت موازین طرح فاصله گذاری اجتماعی از محلول های ضد عفونی، ماسک و دستکش مورد نیاز واحدهای مختلف، ضد عفونی مداوم کلیه لوازم، سطوح، دستگیره ها، سرویس های حمل و نقل دانشگاه و همچنین موافقت با مرخصی کارکنان دارای شرایط خاص را از دیگر اهم اقدامات صورت گرفته در تمامی دانشگاه بر شمرد.

 

 


تعداد بازدید: 583