‌راهنمای جامع اطلاعات دانشگاه گلستان ویژه دانشجویان نو ورود

سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹

روابط عمومی دانشگاه گلستان ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی و عرض خیرمقدم به دانشجویان جدید به اطلاع می رساند "راهنمای جامع اطلاعات دانشگاه" با توجه به اپیدمی ویروس کرونا، تداوم وضعیت آموزش مجازی و به منظور تسهیل خدمات رسانی و استفاده بهینه از تمامی امکانات، ظرفیت‌ها و خدمات دانشگاهی تهیه شده است. لذا با توجه به اهمیت آشنایی دانشجویان عزیز با فرایند‌ها و  اطلاع از کلیه فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی و...، خواهشمند است ضمن مراجعه به هریک از کلیپ ها و لینک‌های ذیل، نسبت به پیگیری امور خود اقدام نمائید:

1. معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه: برای آشنایی با فعالیت‌های آموزشی، استعدادهای درخشان، آئین نامه‌ها و ضوابط آموزشی، تقویم آموزشی و دستورالعمل‌های انتخاب واحد و ثبت نام، حذف و اضافه و … اینجا کلیک نمائید.

2. آموزش مجازی: برای آگاهی از نحوه شرکت در کلاس‌های درسی به صورت آنلاین و برخط، استفاده از سامانه آموزش مجازی (VES) و کلیه خدمات مربوط به آن، اینجا کلیک نمائید.

3. سامانه گلستان: به جهت آشنایی با خدمات سامانه گلستان از جمله مشاهده برنامه هفتگی، دریافت گواهی اشتغال به تحصیل و ... اینجا کلیک نمائید.

4. معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه: برای آگاهی از فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان، انجمن‌های علمی دانشجویی، کانون‌های فرهنگی و هنری دانشجویان، تشکل‌های اسلامی، نشریات دانشجویی و آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌های حوزه فرهنگی و دانشجویی، مرکز مشاوره دانشگاه و.... اینجا کلیک نمائید. 

5. وام دانشجویی: برای آگاهی از شرایط ثبت نام و نحوه دریافت وام دانشجویی و … اینجا کلیک نمائید.

6. صندوق رفاه دانشجویی: برای ثبت درخواست وام دانشجویی اینجا کلیک نمائید.

7. خوابگاه‌ها: برای آگاهی از شرایط خوابگاه‌های دانشگاه اینجا کلیک نمائید.

8. نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه: جهت آشنایی با اقدامات، فعالیت های نهاد و ... اینجا کلیک نمائید. 

9. معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه: برای اطلاع از فعالیت‌های معاونت پژوهشی، همایش‌ها و وبینار ها، سامانه نشریات و مجلات علمی و.... اینجا کلیک نمائید.

10. کتابخانه: برای آشنایی با کتابخانه دانشگاه، نحوه عضویت و استفاده از کتاب‌های کتابخانه (کتاب‌های چاپی و الکترونیک)، آئین‌نامه‌های مربوطه و … اینجا کلیک نمائید.

11. اداره روابط بین‌الملل: برای اطلاع از فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه، استفاده از فرصت‌های مطالعاتی دانشجویی، شرکت در سمینارها و کنفرانس‌های بین‌المللی و... اینجا کلیک نمائید.

12. مرکز رشد: جهت آشنایی با استارت آپ ها و شرکت‌های فناور، خدمات قابل ارائه در مرکز رشد دانشگاه و.... اینجا کلیک نمائید.

13. صندوق خیریه و قرض‌الحسنه حضرت ولیعصر(ع) دانشگاه: برای تکمیل فرم دریافت وام قرض‌الحسنه دانشگاه اینجا کلیک نمائید.

14. راهنمای جامع تلفن دانشگاه: برای دریافت راهنمای جامع تلفن مستقیم کارشناسان مربوطه در ستاد مرکزی و نیز کلیه دانشکده‌ها اینجا کلیک نمائید.

15. کانال رسمی دانشگاه گلستان: برای آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعیه های دانشگاه در پیام رسان به نشانی golestan_academics@ و در اینستاگرام  به gu.ac.ir@  مراجعه نمائید.

دانشگاه گلستان وظیفه خود می داند تا برای شما دانشجویان عزیز محیطی علمی، بانشاط، همراه با استانداردهای آموزشی و پژوهشی فراهم نماید.


تعداد بازدید: 5655