آغاز ثبت نام طرح دستیار فناوری از اول خرداد ماه 1401

سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گلستان و به نقل از مدیریت مرکز رشد دانشگاه؛ دکتر علی عرب مفرد سرپرست مرکز رشد مشترک دانشگاه و پارک علم و فناوری گلستان گفت: طرح جدید دستیار فناوری با هدف بهبود توانمندی دانشجویان در حال تحصیل و ارائه آموزش های مرتبط با  کارآفرینی و کار تیمی به منظور توسعه همکاری های متقابل دانشگاه و پارک، مهارت آموزی به دانشجویان جهت ورود به بازار کار، تقویت واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان با تامین نیروی کار متخصص ارتقاء توان پاسخگویی دانشگاه به نیازهای جامعه  که از سوی معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم ابلاغ شده است، تنظیم و برنامه ریزی گردید.
وی در ادامه گفت: در این طرح دانشجویان با ثبت نام در سامانه www.parkintern.ir و بر اساس قرارداد منعقده شده، یک دوره 6 ماهه ( در مجموع مدت 300 ساعت) را در واحدهای فناوری مستقر در پارک مشغول به کار خواهند شد و پس از بررسی گزارش‌های ارزیابی از حمایت های مالی این طرح برخوردار می گردند. حمایت های مالی در نظر گرفته شده در این طرح به ازای 50 ساعت کار در ماه، مبلغ یک میلیون تومان برای دانشجویان مقطع کارشناسی، مبلغ دو میلیون تومان برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و مبلغ سه میلیون تومان برای دانشجویان مقطع دکتری خواهد بود که توسط پارک علم و فناوری تامین خواهد شد. همچنین در پایان دوره گواهی برای متقاضیان صادر می شود.
 به دانشجویان عزیز توصیه می گردد ضمن مطالعه دقیق راهنمای ثبت نام که در ضمیمه این خبر آمده است، از طریق لینک زیر از تاریخ 1 خرداد اقدام به ثبت نام نمایند:
http://www.parkintern.ir

فایل راهنما


تعداد بازدید: 1075