معرفی مدیر جدید امور اداری و پشتیبانی دانشگاه

یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی؛ طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه احسان شهر آشوب به عنوان مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه منصوب و از خدمات حسین اسلامی مدیر سابق قدردانی شد.

در این مراسم دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی سرپرست دانشگاه با تشریح وظایف منابع انسانی و نقش آن در پیشبرد امور دانشگاه گفت: منابع انسانی مهم ترین رکن دانشگاه است و یاوران علمی باید با نظم و انضباط در افزایش بهره بری نقش موثری ایفا ‌نمایند.

وی با تشریح کارکرد و وظایف امور اداری و پشتیبانی افزود: تنظیم و ابلاغ آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها باید مبتنی بر نقطه تعادلی در اجرای صحیح قانون و رضایت کارکنان را به دنبال داشته باشد.

دکتر خواجه شاهکوهی توسعه دانشگاه را در گرو همدلی، همراهی و همکاری یاوران علمی دانست  و افزود: استفاده از نظر‌ها و تجربیات اساتید و کارمندان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که مدیر اداری و پشتیبانی باید به آن توجه داشته باشد.

وی از زحمات حسین اسلامی تقدیر و تشکر نمود و گفت: گردش نخبگان در حوزه‌های مدیریتی دانشگاه امری طبیعی و باعث پیشرفت و تعالی دانشگاه می‌گردد.

در ادامه حجت الاسلام دکتر جلال مسئول نهاد نمایدگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با قدردانی از خدمات مدیر سابق امور اداری و پشتیبانی دانشگاه گفت: مدیریت در نظام اسلامی مبتنی  بر رضایت الهی و  فضیلت اخلاقی است و همه مدیران باید در رشد و توسعه ارزش‌های اسلامی قدم بردارند.

در این جلسه که تعدادی از مدیران و کارمندان حوزه اداری و مالی دانشگاه حضور داشتند، دکتر بابانژاد معاون اداری و مالی دانشگاه، حوزه منابع انسانی را نقش آفرین دانست و با مقایسه خدمت رسانی دانشگاه گلستان نسبت به سایر دانشگاه‌های هم تراز کشور افزود: اگر چه دانشگاه از ابتدای تاسیس همه ساختار‌های مورد نیاز را نداشت اما امروز با تلاش مجموعه همکاران در بخش‌های اداری و پشتیبانی به جایگاه ممتاز و شایسته‌ای دست یافته است.

در ادامه حسین اسلامی مدیر پیشین امور اداری و پشتیبانی دانشگاه با تشریح اقدامات دوران تصدی مدیریت خود از جمله به کاهش هزینه‌ها و حذف کاغذ، الکترونیکی شدن پرونده‌های کارگزینی و تسریع صدور احکام کارکنان اشاره کرد.


تعداد بازدید: 942