انتصاب سرپرست دانشکده فنی و مهندسی علی آباد، معاونان دانشکده علوم و رئیس گروه آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه

یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی طی احکام جداگانه‌ای سرپرست دانشکده فنی و مهندسی علی آباد، معاونان دانشکده علوم و رئیس گروه آموزش­‌های آزاد و مجازی دانشگاه را منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه با قدردانی از خدمات روسا و مدیران پیشین گفت: مهم ترین عامل پویایی و رشد علمی دانشگاه ارتقا کیفی آموزش است.

وی از سرپرست جدید دانشکده  فنی و مهندسی علی آباد خواست تا با بهره‌مندی از توان مدیران گروه‌ها و کارشناسان آن دانشکده و جلب همکاری اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان، علاوه بر تدبیر امور جاری بر اساس آیین­ نامه­‌ها، ضوابط و مقررات موجود نسبت به برنامه ریزی، تحول و نوآوری در امر آموزش برای تحقق دانشگاه جامعه محور، کارآفرین و تمدن ساز تلاش نماید.

وی با اشاره به نو پا بودن گروه آموزش­‌های آزاد و مجازی دانشگاه ضرورت همکاری نزدیک همه دانشکده‌ها و اساتید را خاطر نشان کرد و افزود: سیاست‌ کلی این مرکز برآورد اهداف کمی و ایفا نقش آفرینی هر چه بیشتر دانشگاه در جامعه است. در این راستا توسعه آموزش همگانی و مهارت افزایی دانشجویان و برآورده ساختن نیازهای آموزشی جامعه یک ضرورت و تلاش اساسی است.

منصوبین:

1- دکتر علی­‌اکبر دهنو خلجی عضو هیات علمی گروه آموزشی شیمی دانشگاه گلستان به عنوان سرپرست دانشکده فنی و مهندسی علی آباد

2- دکتر سیدمحمد فاطمی عضو هیات علمی گروه آموزشی زیست شناسی دانشگاه گلستان به عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشکده علوم

3- دکتر مهدی روحی عضو هیات علمی گروه آموزشی ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه گلستان به عنوان معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشکده علوم

4- دکتر علیرضا صفا عضو هیات علمی گروه آموزشی مهندسی برق دانشگاه گلستان به عنوان رئیس گروه آموزش‌­های آزاد و مجازی دانشگاه

در پایان مراسم سرپرست دانشگاه با اهداء لوح سپاس از زحمات دکتر مرتضی زنگانه رئیس دانشکده فنی و مهندسی علی آباد، دکتر رحیم خباز معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم تقدیر و تشکر کرد.


تعداد بازدید: 977