دانشگاه گلستان ؛میزبان جوانان و نوجوانان دانشجوی استان در دهه اول ماه محرم

پنج شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گلستان؛ هیئت رهروان حاج قاسم دانشگاهیان استان گلستان در سال ۱۳۹۹ تاسیس گردید و در دهه اول محرم سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و دهه فاطمیه ۱۴۰۰ در  دانشگاه گلستان و علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان مراسم عزاداری اهل بیت (ع) را برگزار کرد.
با توجه به استقبال گرم عزاداران و وجود فضایی صمیمی در بین دانشجویان دانشگاه ها‌، این هیئت در دهه اول محرم سال ۱۴۰۱ در فضای باز دانشگاه گلستان به مدت ۱۱ شب  برنامه اجرا می نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین کرمی مدیر کل فرهنگی اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور و حجت الاسلام و المسلمین صلح میرزایی مسئول دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در قم و گرد آورنده کتاب جهاد تبیین به عنوان سخنران و حاج غلامرضا رنگرز و مهدی امیدیان و مداحان دانشجو به عنوان مرثیه سرا، مهمانان هیئت رهروان حاج قاسم دانشگاهیان استان گلستان در دهه اول محرم سال ۱۴۰۱ می باشند.
گفتنی است خادمان هیئت امسال با راه اندازی ایستگاه صلواتی در سردر دانشگاه، حسینیه کودکان و غرفه های مختلف فرهنگی در طول مسیر، فضای این هیئت را نسبت به بقیه هیئت ها متمایز و فضای آرام و دلنشینی را برای عزاداران فراهم کرده اند.

 


تعداد بازدید: 1016