انتصاب سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشکده علوم انسانی و اجتماعی

شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ در جلسه نشست صمیمی هیات رئیسه با اعضای هیات علمی دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، طی حکمی از سوی دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی رئیس دانشگاه گلستان، دکتر سمیه عماد الدین به عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشکده علوم انسانی و اجتماعی منصوب شد.

در بخشی از حکم ایشان آمده است،

سرکار خانم دکتر سمیه عماالدین

عضو محترم هیأت علمی دانشگاه

 

با سلام

       احتراماً، با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب سرکار­عالی به موجب این حکم  به عنوان " سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشکده علوم انسانی و اجتماعی" منصوب می ­شوید.

انتظار می رود با پیروی از آموزه­ های اسلامی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و تعامل سازنده با رئیس دانشکده­ و بهره‌مندی از توان مدیران گروه ها و کارشناسان آن دانشکده و جلب همکاری استادان و یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، علاوه بر تدبیر امور جاری بر اساس آیین­ نامه­ ها، ضوابط و مقررات موجود؛ نسبت به برنامه ریزی، تحول و نوآوری در امر پژوهش و همچنین تبدیل علم و پژوهش به فناوری، برای تحقق دانشگاه جامعه محور، کارآفرین و تمدن ساز اهتمام ویژه مبذول فرمایید.

      امید است، با استعانت از خداوند متعال، در انجام وظایف و مسئولیت های خطیر محوله، در پیش برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و تحقق اهداف عالیه دانشگاه موفق و مؤید باشید.

گفتنی است دکتر سمیه عماد الدین عضو هیات علمی گروه آموزشی جغرافیا دانشگاه گلستان می باشد.

 


تعداد بازدید: 576