مدیریت امور فرهنگی

جشن بهار همدلی و شکوه مهربانی برگزار شد

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

به گزارش خبرنگار مدیریت امور فرهنگی دانشگاه؛ جشن احسان و نیکوکاری توسط کانون خیریه در روز سه شنبه 15 اسفند با حضور مسئولین دانشگاه و جمعی از دانشجویان درتالار شهید مطهری دانشگاه برگزار گردید

 کیانا حبیبی دبیر کانون خیریه دانشگاه هدف از برگزاری این جشن را ترویج فرهنگ کمک به همنوعان بویژه کودکان کار دانست و افزود:دانشجویان تلاش می کنند تا درحد توان مشکلات کودکان کار را کاهش دهند.
در این مراسم دکتر خوش فر معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، ضمن خوش آمد گویی به مهمانان  و دانشجویان گفت:دانشجویان در رشد و تعالی فرهنگ کمک به دیگران و انجام امور خیر نقش اساسی و مهمی برعهده دارند.
در ادامه مراسم محمدجواد بنی کریم مدیر جذب و حمایت از بیماران خاص استان گلستان با اشاره به حضور خیرین توانمند استان  کمک به دانشجویان نیازمند و بویژه بیماران خاص را یکی از اولویت های برنامه های دفتر انجمن حمایت از بیماران خاص استان گلستان دانست. اجرای موسیقی زنده، نمایش کمدی و اجرای سرود کودکان مؤسسه خیریه مهرگان از دیگر برنامه های این جشن بود.
گفتنی است، جشنواره غذا و نمایشگاه  دستاوردهای زنان  سرپرست خانوار و کودکان کار در روز اجرای مراسم برگزار شد و عواید حاصل از فروش محصولات به نیازمندان اهدا گردید.

 


  • برچسب ها:
  • جشن عاطفه ها
  • نیکوکاری
  • کانون خیریه
  • دانشگاه گلستان
تعداد بازدید: 1266