مدیریت امور فرهنگی

عضو گیری و معرفی جامعه اسلامی دانشجویان

چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان:

جذب نیروی های جدید و علاقه مند به فعالیت های سیاسی و فرهنگی از مهم ترین برنامه جاد است.

به گزارش خبرنگار مدیریت امور فرهنگی دانشگاه، عضوگیری و معرفی جامعه اسلامی دانشجویان از 28 مهر تا 2 آبان 97 در سایت مرکزی، دانشکده فنی و مهندسی علی آباد و پردیس سرخنکلاته انجام شد.

سینا مرادحسینی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان گفت: جذب نیروی های جدید و علاقه مند به فعالیت های سیاسی و فرهنگی در تشکل جامعه اسلامی دانشجویان از مهم ترین اهداف برگزاری این برنامه بود. ارائه گزارشی از عملکرد تشکل در سال های گذشته، معرفی شخصیت های برجسته این نهاد دانشجویی و تریبون مکتوب، در غرفه عضوگیری و معرفی جامعه اسلامی دانشجویان به انجام رسید.

مرادحسینی به برنامه های پیش بینی شده در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: الفبای سیاست، برگزاری میزگرد و کرسی های آزاد اندیشی، تریبون آزاد، جشن یلدا، گرامیداشت روز زن، مسابقه و نمایشگاه کتاب، نمایشگاه دستاوردهای 40 سالگی انقلاب و انتشار نشریه از جمله برنامه هایی است که جامعه اسلامی دانشجویان در نظر دارد برگزار نماید.

مهم ترین حاشیه این برنامه حضور آقای محمدباقر شریفی­پاسندی مؤسس و نخستین دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بود که با استقبال اعضا و شورای مرکزی فعلی جاد همراه بود.

 


  • برچسب ها:
  • جامعه اسلامی دانشجویان
  • عضوگیری
  • تشکل اسلامی
  • دانشگاه گلستان
تعداد بازدید: 286