معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته ۱۳۹۷

سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷

ثبت­ نام پذیرفته ­شدگان کارشناسی ناپیوسته سال 1397 دانشگاه گلستان

ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق روزافزون پذیرفته­ شدگان کارشناسی ناپیوسته سال 1397، به اطلاع می‌رساند ثبت­ نام به شرح مراحل زیر صورت می ­پذیرد :

مرحله 1: ثبت نام اینترنتی

پذیرفته­ شدگان لازم است جهت ثبت‌نام اینترنتی از روز پنج شنبه 22 شهریور لغایت یک شنبه 25 شهریور 1397 (تمدید تا شنبه 31 شهریور)  به سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس golestan.gu.ac.ir  مراجعه نمایند.

نحوه ورود به سيستم ثبت نام اینترنتی:

1- به ابتدای شماره داوطلبی خود كاراكترهای U971 اضافه كرده و برای شناسه كاربری استفاده نماييد.

2- از كد ملی خود به عنوان گذرواژه استفاده كنيد.

شناسه كاربری:     شماره داوطلبی U971 (مثلا U9712717592)

گذرواژه :              كد ملی

نکته: چنانچه در ورود به سیستم گلستان به دلیل خارج شدن پیاپی دچار مشکل شوید  فایل پیوست را مطالعه نمایید.

 

نکات مهم:

 الف- پذیرفته ­شدگان عزیزلازم است قبل از اقدام به ثبت­ نام اینترنتی از مدارک زیر فایل اسکن شده تهیه نموده و سپس با ورود به سامانه آنها را بارگذاری نمایید:

1- اصل مدرک کاردانی یا گواهی اخذ مدرک
2- اصل ریزنمرات کاردانی
3- تمام صفحات شناسنامه  
4- کارت ملي (پشت و رو)
5- عکس پرسنلی رنگی 4×3
6- تاییدیه ثبت نام در سامانه سلامت جسم دانشجویان به آدرس:
7-تاییدیه ثبت نام در سامانه سلامت روان  دانشجویان به آدرس:
8- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت نظام وظیفه (ویژه پذیرفته شدگان پسر غیرمشمول)
9- اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی بدون قید و شرط سازمان متبوع  (ویژه کارمندان دولت)

 

ب- در حین انجام مراحل ثبت نام اینترنتی لازم است پرداخت ­های زیر با کارت بانکی دارای رمز دوم انجام گیرد:

1- پرداخت الکترونیکی علی­ الحساب شهریه (ویژه دانشجویان نوبت دوم) به مبلغ 5.000.000 ریال از طريق درگاه هاي پرداخت تعبيه شده در سامانه

2- پرداخت الکترونیکی هزینه ­های کارت تغذیه، دانشجویی و امور ثبت ­نام به مبلغ 350.000 ریال ازطريق درگاه هاي پرداخت تعبيه شده درسامانه

تذکر: مبالغ پرداختی فوق  تحت هیچ شرایطی عودت داده نمی شود.

 

ج- پس از انجام مراحل ثبت نام اینترنتی لازم است نسخه چاپی مدارک ذیل از سامانه ثبت نام اینترنتی تهیه شود:

1- گواهی پذیرش غیر حضوری
2- فرم اطلاعات ثبت شده توسط دانشجو در پذیرش غیرحضوری
3- فرم تعهدات

نکته: لطفاً قبل از تهیه نسخه چاپی ترجیحاً فونت های سیستم آموزش گلستان را بر روی سیستم خود نصب نمایید. (دریافت فونت)

مرحله 2: ثبت نام حضوری

ثبت نام حضوری از روز یک شنبه 1397/06/25 لغایت سه شنبه 1397/06/27 (تمدید تا شنبه 31 شهریور) انجام خواهد شد.

 محل مراجعه:

ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان در دانشکده محل تحصيل ( دانشكده فني و مهندسي علي آباد كتول) در   فاضل آباد- خیابان شهدای گمنام- جنب آتش نشانی  انجام خواهد شد.

نکات مهم :

1- عدم مراجعه حضوری و تحویل مدارک در بازه زمانی اعلام شده به منزله انصراف از تحصیل بوده، و ثبت نام اینترنتی داوطلب کان لم یکن تلقی خواهد شد.

2- شروع کلاسها از روز شنبه مورخه 1397/06/31 می باشد. (راهنمای مشاهده برنامه هفتگی)

3- برنامه هفتگی دانشجو به هنگام مراجعه حضوری تحویل داده خواهد شد.

 

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده در هنگام مراجعه حضوری:

1- اصل و کپی مدرک کاردانی یا گواهی مدرک
2- اصل و کپی ریزنمرات کاردانی
3- اصل شناسنامه و کپی از تمام صفحات
4- اصلی کارت ملي و کپی پشت و رو
5- عکس پرسنلی رنگی 4×3 به تعداد 6 قطعه
6- برگه تاییدیه ثبت نام در سامانه سلامت جسم دانشجویان به آدرس:
7- برگه تاییدیه ثبت نام در سامانه سلامت روان  دانشجویان به آدرس:  
8- گواهی پذیرش غیر حضوری (قابل دریافت از سامانه ثبت نام اینترنتی)
9- فرم اطلاعات ثبت شده توسط دانشجو در پذیرش غیرحضوری (قابل دریافت از سامانه ثبت نام اینترنتی)
10- فرم تعهدات (قابل دریافت از سامانه ثبت نام اینترنتی)
11- اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت نظام وظیفه  (ویژه پذیرفته شدگان پسر غیرمشمول)
12- اصل و کپی حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی بدون قید و شرط سازمان متبوع  (ویژه کارمندان دولت)

 

مدیریت امور آموزشی دانشگاه


تعداد بازدید: 933