معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

اطلاعیه ثبت نام دانشجویان متقاضی و حائز شرایط شرکت در بیست و پنجمین المپیاد علمی-دانشجویی کشور

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸


به اطلاع می رساند ثبت نام از دانشجویان متقاضی شرکت در بیست و پنجمین المپیاد علمی-دانشجویی کشور که در تاریخ های 21 و 22 فروردین ماه 1399 در محل دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد، با توجه به نکات زیر آغاز شده است.
1) برنامه زمانی امتحانات همراه با سایر اطلاعات مربوط به المپیاد از وبسایت گروه هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه-قسمت المپیادهای دانشجویی قابل دسترسی است.
2) دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام تا تاریخ 5/11/98 به دفتر مدیر گروه آموزشی مراجعه کنند. این تاریخ غیرقابل تمدید است.
3) شرایط دانشجویان متقاضی شرکت در المپیاد:
•    الف) دانشجویان سال سوم که حائز رتبه اول تا پنجم در بین هم رشته و هم ورودی‏های خود شده و مواد درسی آزمون المپیاد را در رشته تحصیلی خود گذرانده باشند.
•    ب) دانشجویان سال چهارم که حائز رتبه اول تا دهم در بین هم رشته و هم ورودی خود شده و حداکثر در هشت ترم دانش آموخته شوند و امکان صدور گواهی اشتغال به تحصیل نیمه دوم سال تحصیلیجاری جهت ارائه به دانشگاه مازندران (مرکز منطقه 2) برای آنان وجود داشته باشد.
•    ج) دانشجویان رشته های زیست شناسی، شیمی، مهندسی شیمی و مهندسی صنایعمی‌توانند در المپیاد غیرمتمرکز سلول های بنیادی و مهندسی بافت شرکت کنند.
4) رشته های دایر در دانشگاه از گروه های 22 گانه المپیاد عبارتند از: زبان و ادبيات فارسی، علوم اقتصادي، حقوق، علوم جغرافيايي، روانشناسي، شيمی، فيزيک، ‏زيستشناسي رياضی، آمار، علوم زمين، مهندسی برق، مهندسي شيمي، مهندسی عمران، مهندسي ‏مکانيک، مهندسي کامپيوتر، مهندسي صنايع، سلولهاي بنيادين و مهندسي بافت
5) با توجه به اعلام مهلت پایانی ثبت اسامی متقاضیان در پورتال مرتبط، این دفتر از اعزام دانشجویانی که پس از مهلت اعلام شده  مراجعه کنند معذور است.

 

 


تعداد بازدید: 872