معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

اطلاعیه درخصوص برگزاری کلاسها تا پایان اسفند ۹۸

پنج شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸

به اطلاع کلیه دانشجویان عزیز،اعضای محترم هیأت علمی و همکاران محترم دانشگاهی می رساند به پیشنهاد کمیته پیشگیری و شورای سلامت دانشگاه ،تصویب هیأت رئیسه و به استناد بخشنامه های وزرات متبوع موارد به شرح زیر اعلام می گردد:

۱- کلاسهای نظری دانشگاه با همکاری اعضای محترم هیأت علمی تا پایان سال ۱۳۹۸ به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می شود و لذا کلاس حضوری برگزار نخواهد شد.

۲- در صورتی که به هردلیل برگزاری غیرحضوری کلاس درس ممکن نباشد کلاسهای جبرانی در روزهای کاری و ایام تعطیل تا پایان نیمسال تحصیلی جاری برگزار خواهد شد.

۳- برگزاری کلاسهای جبرانی طبق روال به عهده دانشکده ها می باشد و معاونت آموزشی موظف به نظارت کامل بر اجرای سرفصلهای آموزشی و سوابق فوق خواهد بود.

۴- انجام دفاعیه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی بدون ضرورت اسکان دانشجویان در خوابگاه با هماهنگی دانشکده و رعایت ضوابط بلامانع بوده و در صورت ضرورت تعویق آنها دانشجویان مشمول جریمه نخواهد شد.

۵- هرگونه تصمیم گیری درخصوص تغییر تقویم آموزشی از طریق سایت دانشگاه، سامانه آموزشی دانشگاه و پیام رسانهای رسمی دانشگاه اطلاع رسانی می گردد.

۶- از کلیه اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان زحمتکش دانشگاه که ما را در اجرای موارد فوق یاری می نمایند تشکر و قدردانی می شود.


از پیشگاه ایزد منان آرامش سلامتی و تندرستی را برای اعضای محترم جامعه دانشگاهی و خانواده های ارجمند مسئلت می نماییم.


تعداد بازدید: 186