معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

اطلاعیه شماره4 - ثبت نام پذیرفته شدگان با سوابق تحصیلی سال ۱۳۹۹

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹

ثبت­ نام پذیرفته ­شدگان با سوابق تحصیلی سال 1399 دانشگاه گلستان

ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق روزافزون پذیرفته­ شدگان با سوابق تحصیلی سال 1399، به اطلاع می‌رساند ثبت­ نام از پذیرفته­ شدگان کلیه رشته­ های دانشگاه گلستان به شرح مراحل زیر صورت می ­پذیرد :

مرحله 1: ثبت نام اینترنتی

پذیرفته­ شدگان لازم است جهت ثبت‌نام اینترنتی از روز  دوشنبه 5 آبان ماه لغایت پنج شنبه 8 آبان ماه دوشنبه 12 آبان ماه (تمدید) به سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس https://golestan.gu.ac.ir مراجعه نمایند

نحوه ورود به سيستم ثبت نام غيرحضوری:

۱- به ابتدای شماره ملی خود كاراكترهای B991 اضافه كرده و برای شناسه كاربری استفاده نماييد.

۲- از كد ملی خود به عنوان گذرواژه استفاده كنيد.

شناسه كاربری:     شماره ملی B991 (مثلا B9912230004567)

گذرواژه :              كد ملی

نکته1: چنانچه در ورود به سیستم گلستان به دلیل خارج شدن پیاپی دچار مشکل شده اید فایل پیوست را مطالعه نمایید.

نکته2: چنانچه در ابتدای کد ملی ارقام صفر وجود دارد برای شناسه کاربری از شماره ملی بدون ارقام صفر ابتدا استفاده شود.

 

نکات مهم:

 الف- پذیرفته ­شدگان عزیز قبل از اقدام به ثبت­ نام اینترنتی از مدارک زیر فایل اسکن شده تهیه نموده و سپس با ورود به سامانه آنها را بارگذاری نمایید:

1- اصل مدرک دیپلم یا اصل گواهی موقت دیپلم (دارای مهر تایید آموزش و پرورش)
2- اصل ریزنمرات دیپلم (دارای مهر تایید آموزش و پرورش)
3- در صورت دارا بودن اصل مدرک پیش­ دانشگاهی یا اصل گواهی موقت پیش­ دانشگاهی (دارای مهر تایید آموزش و پرورش)
4- در صورت دارا بودن اصل ریزنمرات پیش ­دانشگاهی (دارای مهر تایید آموزش و پرورش)
5- عکس پرسنلی رنگی 4×3
6- کارت پایان خدمت یا معافیت نظام وظیفه (ویژه پذیرفته شدگان پسر غیرمشمول)
7-  اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی بدون قید و شرط سازمان متبوع  (ویژه کارمندان دولت)
8- گواهی تایید استفاده از سهمیه مناطق درگیر بلایای طبیعی (ویژه استفاده کنندگان از سهمیه)

 

ب- در حین انجام مراحل ثبت نام اینترنتی لازم است پرداخت ­های زیر با کارت بانکی دارای رمز دوم انجام گیرد:

1- پرداخت الکترونیکی علی­ الحساب شهریه (ویژه دانشجویان نوبت دوم) به مبلغ 8/000/000 ریال از طريق درگاه هاي پرداخت تعبيه شده در سامانه

2- پرداخت الکترونیکی هزینه ­های کارت تغذیه، دانشجویی و امور ثبت ­نام به مبلغ 500/000 ریال از طريق درگاه هاي پرداخت تعبيه شده درسامانه

ج- پس از انجام مراحل ثبت نام اینترنتی لازم است نسخه چاپی مدارک مورد نیاز از سامانه ثبت نام اینترنتی تهیه شود.

نکته: لطفاً قبل از تهیه نسخه چاپی ترجیحاً فونت های سیستم آموزش گلستان را بر روی سیستم خود نصب نمایید. (دریافت فونت)

 

د- کلیه پذیرفته شدگان لازم است با مراجعه به آدرس های ذیل اطلاعات درخواست شده را کامل نمایند:

 

مرحله 2: ارسال پُستی مدارک

 

 ارسال پستی مدارک ثبت نامی ار تاریخ 17 آبان ماه لغایت 25 آبان ماه انجام می پذیرد.

در این مرحله دانشجو بایستی مدارک تحصیلی خود را مطابق با لیست مدارک مورد نیاز ثبت نام فراهم کرده و با تکمیل فرم کنترل مدارک ارسالی، از طریق پست به دانشگاه ارسال نماید. شایان ذکر است کلیه عواقب وجود هر گونه نقص در ارسال مدارک به عهده دانشجو می باشد.

دانشجو بایستی فرم "کنترل مدارک ارسالی" خود را به همراه "مدارک تکمیل شده"  به صورت پستی به آدرس : استان گلستان - کیلومتر 10 جاده گرگان گنبد - کمربندی گرگان سرخنکلاته - پردیس دانشگاه گلستان - معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی - بایگانی آموزش - کدپستی 79142-49361 ارسال نموده و بر روی پاکت عنوان "مدارک ثبت نام صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی" قید نماید.

دانلود فرم کنترل مدارک ارسالی - ویژه دانش آموزان نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی
دانلود فرم کنترل مدارک ارسالی - ویژه دانش آموزان نظام آموزشی جدید (6-3-3)

نکات مهم :

1- عدم ارسال پستی مدارک در زمان مقرر به منزله انصراف از تحصیل بوده، و ثبت نام اینترنتی داوطلب لغو خواهد شد.

2- شروع کلاس ها به صورت مجازی از روز شنبه مورخه 1399/08/10می باشد.

 

 


تعداد بازدید: 3169