معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته سال 1400

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

ثبت­ نام پذیرفته ­شدگان کارشناسی ناپیوسته سال 1400 دانشگاه گلستان

ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق روزافزون پذیرفته­ شدگان کارشناسی ناپیوسته سال 1400، به اطلاع می‌رساند ثبت­ نام به شرح مراحل زیر صورت می ­پذیرد :

مرحله 1: ثبت  نام اینترنتی

پذیرفته­ شدگان لازم است جهت ثبت‌نام اینترنتی از روز چهارشنبه 31 شهریورماه لغایت دوشنبه 5 مهرماه به سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس golestan.gu.ac.ir  مراجعه نمایند.

نحوه ورود به سيستم ثبت نام اینترنتی:

1- به ابتدای شماره داوطلبی خود كاراكترهای U001 اضافه كرده و برای شناسه كاربری استفاده نماييد.

2- از كد ملی خود به عنوان گذرواژه استفاده كنيد.

شناسه كاربری:     شماره داوطلبی U001 (مثلا U0012717592)

گذرواژه :              كد ملی

نکته: چنانچه در ورود به سیستم گلستان به دلیل خارج شدن پیاپی دچار مشکل شوید  فایل پیوست را مطالعه نمایید.

نکته2: چنانچه در ابتدای کد ملی ارقام صفر وجود دارد برای شناسه کاربری از شماره ملی بدون ارقام صفر ابتدا استفاده شود.

نکات مهم:

 الف- پذیرفته ­شدگان عزیزلازم است قبل از اقدام به ثبت­ نام اینترنتی از مدارک زیر فایل اسکن شده تهیه نموده و سپس با ورود به سامانه آنها را بارگذاری نمایید:

1- اصل مدرک کاردانی یا گواهی اخذ مدرک (فرم شماره 7)
2- اصل ریزنمرات کاردانی
3- عکس پرسنلی رنگی 4×3
4- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت نظام وظیفه (ویژه پذیرفته شدگان پسر غیرمشمول)
5- اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی بدون قید و شرط سازمان متبوع  (ویژه کارمندان دولت)

 

ب- پذیرفته شدگان ملزم هستند کلیه موارد پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود را انجام داده و گزینه اتمام پذیرش غیرحضوری را انتخاب و گواهی پذیرش را چاپ نمایند.

     - نکته: شماره همراه درج  شده در پذیرش غیرحضوری می بایست حتماً به نام شخص دانشجو باشد.

ج- در حین انجام مراحل ثبت نام اینترنتی لازم است پرداخت ­های زیر با کارت بانکی دارای رمز دوم انجام گیرد:

1- پرداخت الکترونیکی علی­ الحساب شهریه (ویژه دانشجویان نوبت دوم) به مبلغ 10/000/000 ریال از طريق درگاه هاي پرداخت تعبيه شده در سامانه

2- پرداخت الکترونیکی هزینه ­های کارت دانشجویی، تغذیه و امور ثبت ­نام به مبلغ 600/000 ریال ازطريق درگاه هاي پرداخت تعبيه شده درسامانه

تذکر: مبالغ پرداختی فوق تحت هیچ شرایطی عودت داده نمی شود.

 

د - پس از انجام مراحل ثبت نام اینترنتی لازم است نسخه چاپی مدارک ذیل از سامانه ثبت نام اینترنتی تهیه شود:

1- گواهی پذیرش غیر حضوری
2- تعهدات امضاء شده (قابل دریافت هنگام ثبت نام اینترنتی از سامانه آموزشی گلستان)

نکته: لطفاً قبل از تهیه نسخه چاپی ترجیحاً فونت های سیستم آموزش گلستان را بر روی سیستم خود نصب نمایید. (دریافت فونت)

ه- پذیرفته شدگانی که فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت می باشند لازم است برای اخذ معافیت تحصیلی قبل از شروع کلاسها از طریق سایت سازمان وظیفه عمومی به آدرس https://services.epolice.ir اقدام نمایند. (مشاهده راهنمای ثبت معافیت تحصیلی)

      - تاریخ شروع به تحصیل در سامانه نظام وظیفه عمومی 1400/07/01 می باشد.

      - کد دانشگاه گلستان 2130 می باشد.

و- کلیه پذیرفته شدگان لازم است با مراجعه به آدرس های ذیل اطلاعات درخواست شده را کامل نمایند:

 

مرحله 2: ارسال پستی مدارک

در این مرحله دانشجو بایستی مدارک تحصیلی خود را مطابق با لیست مدارک مورد نیاز ثبت نام فراهم کرده و با تکمیل فرم کنترل مدارک ارسالی، حداکثر تا تاریخ 10 مهرماه 1400 از طریق پست به دانشگاه ارسال نماید. شایان ذکر است کلیه عواقب وجود هر گونه نقص در ارسال مدارک به عهده دانشجو می باشد.

دانشجو بایستی فرم "کنترل مدارک ارسالی" خود را به همراه "مدارک تکمیل شده"  به صورت پستی به آدرس : استان گلستان - گرگان - خیابان شهیدبهشتی - دانشگاه گلستان - معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی بایگانی امور آموزشی - کدپستی: 15759-49138 ارسال نموده و بر روی پاکت عنوان "مدارک ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته 1400" قید نماید.

«دانلود فرم کنترل مدارک ارسالی»

نکات مهم :

1- عدم ارسال پستی مدارک در زمان مقرر به منزله انصراف از تحصیل بوده، و ثبت نام اینترنتی داوطلب لغو خواهد شد.

2- شروع کلاس ها به صورت مجازی از روز شنبه مورخه 1400/07/10 می باشد.

 

مدارک لازم جهت ارسال :

1- اصل  مدرک کاردانی یا گواهی مدرک (فرم شماره 7)
2- اصل  ریزنمرات کاردانی
3- عکس پرسنلی رنگی 4×3 به تعداد 3 قطعه
4- گواهی پذیرش غیر حضوری (قابل دریافت از سامانه ثبت نام اینترنتی)
5- فرم تعهدات (قابل دریافت هنگام ثبت نام اینترنتی از سامانه آموزشی گلستان )
6- کپی کارت پایان خدمت یا معافیت نظام وظیفه  (ویژه پذیرفته شدگان پسر غیرمشمول)
7- اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی بدون قید و شرط سازمان متبوع  (ویژه کارمندان دولت)
8- فرم امضاء شده مرامنامه انضباطی دانشجویان دانشگاه گلستان (دریافت فایل)
9- فرم علاقمندی نشریات و کانون های فرهنگی (دریافت فایل)

 

نحوه شرکت در کلاس های مجازی

1- دانشجویان در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 8 و 9 مهرماه می بایست با ورود به سامانه آموزش گلستان (نام کاربری: شماره دانشجویی و رمز عبور: کدملی بدون صفر ابتدا) با مشاهده گزارش 88 طبق برنامه هفتگی از روز شنبه 10 مهرماه در کلاسهای مجازی شرکت نمایند.

2- جهت ورود به سامانه آموزش مجازی از آدرس http://ves.gu.ac.ir/public استفاده نمایید.

3- برای ارتباط با کارشناسان آموزش دانشکده فنی و مهندسی علی آباد  با شماره 01734266235 تماس حاصل فرمایید.

 


تعداد بازدید: 1337