معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

قابل توجه دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال

یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

براساس اطلاعیه اداره کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، کلیه دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال از تاریخ یکم لغایت 31 اریبهشت ماه ملزم به ثبت تقاضا در سامانه سجاد به آدرس: http://portal.saorg.ir می باشند.

  •  با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور و پیروی تمام موسسات آموزش عالی از دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا به اطلاع می‌رساند که در صورت تداوم وضعیت بیماری، میهمانی و انتقال دانشجویان تحت شرایط حاکم می ­باشد و موافقت موسسات مبدا و مقصد با درخواست‌های مربوطه در صورت بازگشت به شرایط عادی در موسسات آموزش عالی امکان­پذیر خواهد بود.

وظايف متقاضي:

دانشجو در صورت داشتن شرایط خاص، ضمن آگاهی از شرایط حاکم به دلیل بروز بیماری کرونا و شرایط دانشگاه مبدا و مقصد بايستي با اطلاع کامل از وضعیت تحصیلی خود و شرایط ثبت­نام در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان در موعد اعلام شده (اول ارديبهشت لغايت سی و یکم اردیبهشت) درخواست خود مبنی بر بر نوع آن (2 نیمسال ميهماني،‌ تمديد ميهماني، ميهمان دائم و انتقال) برای سال تحصیلی 1401-1402 ثبت و با اطلاع كامل از شرايط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصيلي، وضعيت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه يا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا نمايد.

تذکر: لازم به ذکر است متقاضیان جهت ثبت درخواست ابتدا بایستی در سامانه سجاد ثبت نام نمایند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست خود را ارائه نمایند.

متقاضي مسئول صحت اطلاعات و اعلام واحدهای درخواستی ارائه شده در خصوص شرايط خاص و درخواست خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر يك از اطلاعات ارائه شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد.

دانشگاه انتخابی حتما بایستی در شهر محل سکونت خانواده متقاضی یا حتی­الامکان در صورت نبود دانشگاه در محل مذکور، در شهرهای نزدیکتر به محل سکونت باشد تا از ترددهای غیرضروری جلوگیری گردد.

متقاضیان محترم همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در خصوص سامانه از قسمت پشتیبانی سامانه درخواست خود را ارسال نمایند.


تعداد بازدید: 182