اطلاعیه شماره 1 مصاحبه آزمون دكتری (Ph.D) 1401
شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
ضمن تبریک به داوطلبان محترم دعوت شده به مصاحبه آزمون دكتري (Ph.D) در دانشگاه گلستان و آرزوی توفیق، به اطلاع میرساند ثبت نام اولیه جهت شرکت در مصاحبه، بصورت سامانه ای و برگزاری جلسات مصاحبه بصورت حضوری انجام می پذیرد. مدارک لازم برای شرکت و زمانبندی برگزاری مصاحبه ها به شرح زیر به اطلاع رسیده و اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه بارگذاری مدارک و شرکت در مصاحبه بزودی به اطلاع خواهد رسید.
1-مدارك لازم براي ثبت در سامانه
توجه: ضروریست اصل تمام مدارک بارگذاری شده در سامانه، در زمان مراجعه برای مصاحبه حضوری به کارشناس ثبت نام در محل مصاحبه تحویل داده شود.
الف) مدارك عمومي:
1- فایل pdf: فرم تكميل شده مشخصات فردي داوطلب؛ قابل دریافت از وبگاه دانشگاه گلستان (gu.ac.ir)، بخش اطلاعیه های معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی (برای دریافت اینجا را کلیک کنید)
2- تمامي صفحات شناسنامه و كارت ملي
3- عكس 4*3 تمام رخ
4- تصویر كارنامه آزمون دكتري كه در آن نمره و رتبه داوطلب قيد شده باشد.
5- تصویر انتخاب رشته و اولویت های انتخابی
6- تصویر نامه موافقت محل کار مبنی بر ادامه تحصیل برای داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها، سازمانها و نهادهاي دولتي
7- حكم كارگزيني و معرفي نامه از معاون آموزشي دانشگاه محل خدمت براي متقاضيان استفاده از سهميه مربيان. اين دسته از داوطلبان در صورتي در مصاحبه شركت داده مي شوند كه از كليه شرايط و ضوابط آئين نامه ادامه تحصيل مربيان كه از طرف وزارت علوم، تحقيقات و فن آوري به دانشگاه ها ابلاغ شده است برخوردار باشند.
8- ارائه مدركي كه نشانگر استفاده از سهميه رزمندگان باشد براي آندسته از داوطلباني كه با استفاده از سهميه رزمندگان جزء معرفي شدگان قرار گرفته اند.
9- ارائه مدركي دال بر وضعيت نظام وظيفه داوطلبان مرد
10- رسيد بانكي به مبلغ یک میلیون (1.000.000) ريال بابت مرحله مصاحبه كه به حساب شبا با شناسه واریز درج شده در جدول زیر واريز شده است (واریز با شناسه اجباری می باشد).
شماره شبای درآمد اختصاصی نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
|
شناسه واریز (اجباری)
|
موضوع
|
210100004001092403021015
|
388092478127480001274800000006
|
متفرقه
|
- توجه: ارسال تصویر فیش شرط لازم برای شرکت در مصاحبه میباشد.
ب) مدارك پژوهشي:
1- فایل pdf: صفحه اول پايان نامه کارشناسی ارشد به همراه چکیده و فهرست مطالب پایان نامه
2- فایل pdf: يك نسخه از مقالات چاپ شده (ISI، علمي- پژوهشي، علمي- ترويجي) در صورت داشتن پذيرش چاپ مقاله، ارائه نامه پذیرش و فایل مقاله پذيرش شده ضرورت دارد.
3- فایل pdf: يك نسخه از مقالات ارائه شده در كنفرانسهاي معتبر به همراه گواهي شركت در كنفرانس
4- فایل pdf: صفحه اول، چکیده و فهرست گزارش طرح هاي تحقيقاتي به همراه گواهي تائيد طرح
5- صفحه اول و شناسه کتاب برای تاليف يا ترجمه كتاب
6- گواهي ثبت اختراع
7- گواهي كسب رتبه در جشنواره ها و مقام در مسابقات و المپيادهاي علمي
8- گواهي براي دانشجويان نخبه و نمونه
ج) مدارك آموزشي:
1- تصویر مدرك كارداني، كارشناسي و كارشناسي ارشد كه حاوي معدل فارغ التحصيلي دوره مربوطه باشد.
توجه: داوطلبانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه ای بوده و حداکثر تا تاریخ 1401/06/31 فارغ التحصیل میشوند، می توانند با ارائه گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا تاریخ 1401/06/31 (فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهای گذرانده در دفترچه انتخاب رشته دکتری) در آزمون شرکت نمایند.
2- سوابق تدريس در دوره هاي كارداني، كارشناسي يا كارشناسي ارشد
3- مدرك زبان
2-نحوه بارگذاری و ثبت مدارک:
زمان و نحوه بارگذاری و ثبت مدارک بزودی به اطلاع خواهد رسید.
3-زمان برگزاری مصاحبه حضوری:
زمان مصاحبه براي تمام رشته ها در بازه شنبه مورخ 1401/03/07 لغایت چهارشنبه مورخ 1401/03/11 خواهد بود. زمان مصاحبه بر اساس رشته بزودی به اطلاع خواهد رسید. همچنین زمان دقیق مصاحبه برای هر فرد پس از ثبت و بارگذاری مدارک توسط داوطلبان به اطلاع آنها خواهد رسید.
4-نحوه برگزاری مصاحبه:
انجام مصاحبه در تمام رشته ها صرفا بصورت حضوری خواهد بود.
داوطلبان محترم براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانند در ساعات اداري با دفتر مديريت تحصيلات تكميلي دانشگاه گلستان و یا دفتر دانشکده علوم از طريق شماره تلفنهای 01738734141 و 01732221686 تماس بگيرند.
معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه گلستان
تعداد بازدید: 618