حوزه ریاست

حضور سرپرست دانشگاه در ضیافت افطاری دانشجویان

سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گلستان؛ دکتر خواجه شاهکوهی سرپرست دانشگاه به دعوت شورای صنفی دانشجویان در ضیافت افطاری روز 23 ماه مبارک رمضان در سالن غذا خوری دانشجویان حضور یافت.


در این ضیافت که با حضور معاونان اداری، مالی و دانشجویی و فرهنگی برگزار شد، جمعی از دانشجویان و اعضای شورای صنفی دانشجویی به طرح مسائل و مشکلات دانشجویی پرداختند و بطورکلی از شرایط کمی و کیفی تغذیه (افطار و سحر) دانشگاه ابراز رضایت نمودند.


پس از مراسم افطار، سرپرست دانشگاه به همراه معاونین دانشگاه از خوابگاه دانشجویی آرام بازدید کردند و از نزدیک با وضعیت خوابگاه دانشجویان آشنا شدند.
 در این بازدید تعداد زیادی از دانشجویان از وضعیت موجود خوابگاه به ویژه یخچال، نو سازی، رنگ آمیزی، تخت های یک نفره و موکت های جدید ابراز رضایت نمودند و از شلوغی جمعیت در برخی از اتاق ها گله داشتند.


در پایان بازدید، دانشجویان خواستار برقراری وسیله نقلیه رفت و آمد از محل دانشکده فنی و مهندسی گرگان به سایت شهید بهشتی گردیدند و سرپرست دانشگاه موافقت خود را اعلام و مقرر گردید از روز چهارشنبه مورخ 1401/2/7 یک دستگاه مینی بوس در اختیار دانشجویان قرار گیرد.



تعداد بازدید: 379