معاونت پژوهش و فناوری

تفاهم نامه همکاری دانشگاه گلستان با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان

یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷

به منظور دستیابی به خودکفایی علمی و استفاده از ظرفیت نخبگان و نوآوران ملی در توسعه پایدار علمی کشور، تفاهم نامه ای بین دانشگاه گلستان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان منعقد شد.

هدف از این تفاهم نامه که به امضای دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه گلستان و مهندس حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان رسیده همکاری مشترک در جهت شناسایی نیازها، مشکلات و موانع پیش روی واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری و ارائه راهکارهای علمی و کاربردی در قالب موضوعات پژوهشی و آموزشی عنوان شده است.

از اهم موضوعات مطرح شده می توان از همکاری در طراحی و اجرای آموزش های مورد نیاز کارکنان واحدهای تولیدی و تجاری، همکاری متقابل در داوری، نظارت و انجام پروژه های تحقیقاتی مرتبط با سازمان و دانشگاه، همکاری متقابل در جهت شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری و کارآفرینی، همکاری در خصوص تالیف، انتشار کتب و نشریات علمی، ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک متشکل از امکانات نرم افزاری، طرح های پژوهشی محققین و مدرسین و طراحی و برگزاری همایشها و نشستهای علمی و کارگاههای آموزشی و پژوهشی اشاره کرد.

قابل ذکر است این تفاهم نامه با حضور دکتر مهدی غفاری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و آقای علی محمد چوپانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان و در محل اتاق بازرگانی گرگان منعقد شده است.


تعداد بازدید: 246